ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ

Ένα μοντέλο που κανονικά δεν θα έβγαινε στην αγορά: Στο σφυρί το τελευταίο βενζινοκίνητο της Bugatti

Ένα μοντέλο που κανονικά δεν θα έβγαινε στην αγορά: Στο σφυρί το τελευταίο βενζινοκίνητο της Bugatti

Οι λάτρεις των συλλεκτικών supercar που διαθέτουν μερικά εκατομμύρια θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν ένα εμβληματικό μοντέλο της Bugatti την 1η Φεβρουαρίου του 2023. Πρόκειται για ένα μοναδικό όχημα, το Chiron Profilée, το οποίο αρχικά δεν επρόκειτο να πουληθεί, αλλά τελικά θα βγει στο σφυρί σε δημοπρασία του Παρισιού, όπου εκτιμάται να «πιάσει» από 6 έως 8 εκατ. δολάρια.

Ένα μοντέλο που κανονικά δεν θα έβγαινε στην αγορά: Στο σφυρί το τελευταίο βενζινοκίνητο της Bugatti-1
φωτ. Bugatti

Το αμιγώς βενζινοκίνητο Profilée άρχισε να αναπτύσσεται στα τέλη του 2020 ως μία από τις πολλές εκδοχές του Chiron, με την εταιρεία να λέει ότι συνολικά θα κατασκευαστούν μόλις 500 οχήματα αυτής της κατηγορίας. Από αυτά τα 500 ορισμένα ήταν Chiron Sport, Chiron Pur Sport και άλλα Chiron Super Sport, εκ των οποίων το κάθε ένα έχει διαφορετική μέγιστη ταχύτητα και επιτάχυνση.

Ένα μοντέλο που κανονικά δεν θα έβγαινε στην αγορά: Στο σφυρί το τελευταίο βενζινοκίνητο της Bugatti-2
φωτ. Bugatti

Για παράδειγμα, ενώ η βασική εκδοχή του Chiron έχει σχεδόν 1.600 άλογα και εξαιρετική απόδοση, το Pur Sport προσέφερε τη δυνατότητα απότομων στροφών και ακόμη ταχύτερης επιτάχυνσης. Κάποιοι πελάτες όμως ήθελαν κάτι ενδιάμεσο, την απόδοση του Pur Sport με ένα κομψότερο στυλ.

Ένα μοντέλο που κανονικά δεν θα έβγαινε στην αγορά: Στο σφυρί το τελευταίο βενζινοκίνητο της Bugatti-3
φωτ. Bugatti

Και έτσι «γεννήθηκε» το Profilée, το οποίο έχει τις δυνατότητες του σπορ supercar, αλλά πιο μοντέρνο και διακριτικότερο σχεδιασμό. Οι γρίλιες στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου είναι φαρδύτερες, ώστε να επιτρέπουν τη διέλευση περισσότερου αέρα για την ψύξη της μηχανής. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει προσαρμοστεί ώστε να επιτρέπει ταχύτερη επιτάχυνση και η μηχανή δίνει τη δυνατότητα υψηλότερων ταχυτήτων. Σύμφωνα με την Bugatti πρόκειται για το μοντέλο Chiron με την ταχύτερη επιτάχυνση, κάνοντας το 0-100 σε 2,3 δευτερόλεπτα και το 0-200 σε 5,5 δευτερόλεπτα.

Ένα μοντέλο που κανονικά δεν θα έβγαινε στην αγορά: Στο σφυρί το τελευταίο βενζινοκίνητο της Bugatti-4
φωτ. Bugatti

Η εταιρεία συνειδητοποίησε πως όταν ολοκληρώθηκε το Profilée, οι πελάτες είχαν παραγγείλει ήδη τα 500 Chiron. Αποφάσισε όμως να προχωρήσει κανονικά με τη διοχέτευση του Profilée στην αγορά, το οποίο έχει κριθεί ασφαλές για κανονική χρήση στους δρόμους της Ευρώπης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η γαλλική Bugatti έχει ανακοινώσει πως το W16 Mistral που παρουσιάστηκε τον περασμένο Αύγουστο θα είναι το τελευταίο βενζινοκίνητο μοντέλο. Θα φτιαχτούν μόλις 99 τέτοια μοντέλα με κόστος τουλάχιστον 5 εκατ. δολαρίων το κάθε ένα.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Το ακριβότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών: Δεν είναι αυτό που φαντάζεστε

Αποκαλυπτήρια για το supercar της Ford: Γιατί κατασκευάζει μόνο 67 οχήματα

Πήγαινε πίσω στα τρακτέρ σου, αγρότη: Η θρυλική κόντρα του Ferruccio Lamborghini με τον Enzo Ferrari

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News