ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ

Το σημαντικότερο παιχνίδι όλων των εποχών: Από τη χρεοκοπία στην κορυφή

Το σημαντικότερο παιχνίδι όλων των εποχών: Από τη χρεοκοπία στην κορυφή

Βλέποντας την τεράστια επιτυχία της σήμερα, μπορεί κανείς να ξεχνά ότι η Lego βρέθηκε μία ανάσα από την χρεοκοπία πριν από 20 χρόνια.

Η δανέζικη εταιρεία που έχει πίσω της ιστορία 90 ετών έχει αφήσει τεράστιο αποτύπωμα στη διεθνή βιομηχανία του παιχνιδιού. Το 1999, τα Lego ανακηρύχθηκαν το «παιχνίδι του αιώνα» και το 2014 το περιοδικό Time τους έδωσε τον τίτλο του «σημαντικότερου παιχνιδιού όλων των εποχών». 

Η οικονομική της επιτυχία τα τελευταία χρόνια είναι επίσης τεράστια. Η εταιρεία ανακοίνωσε χθες πως οι πωλήσεις της το 2022 αυξήθηκαν κατά 17% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τα 9,27 δισ. δολάρια. Αφότου ξεπέρασε την Mattel σε πωλήσεις το 2014, την εταιρεία παιχνιδιών που φτιάχνει μεταξύ άλλων τις Barbie και τα Hot Wheels, τώρα τα έσοδα της Lego είναι διπλάσια, σύμφωνα με την Wall Street Journal. 

Το σημαντικότερο παιχνίδι όλων των εποχών: Από τη χρεοκοπία στην κορυφή-1
φωτ. shutterstock

Επίσης, σε σχέση με την Hasbro, η οποία ανάμεσα σε πολλά άλλα παιχνίδια έχει το Μικρό μου Πόνυ και τη Monopoly, κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το 2022 τα έσοδα της Hasbro μειώθηκαν κατά 9%, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε πως θα απολύσει το 15% του εργατικού της δυναμικού.

Η «στροφή» της Lego

Η επιτυχία της αποδίδεται εν μέρει στο γεγονός ότι φέρνει συνεχώς νέα παιχνίδια: ενδεικτικά πέρυσι, το 48% των προϊόντων της ήταν καινούργια, ενώ επεκτείνει και την παρουσία της διεθνώς. Ειδικότερα, σύμφωνα με το The Hustle, η Lego άνοιξε πέρυσι 155 νέα καταστήματα, δίνοντας έμφαση στην Κίνα και φέρνοντας τον συνολικό αριθμό στα 904 παγκοσμίως.

Το σημαντικότερο παιχνίδι όλων των εποχών: Από τη χρεοκοπία στην κορυφή-2
φωτ. shutterstock

Επίσης, η εταιρεία κατάφερε να αντεπεξέλθει σχετικά καλά στο «έμφραγμα» στις εφοδιαστικές αλυσίδες που προκάλεσε η πανδημία. Πέρυσι, άνοιξε νέο εργοστάσιο στο Βιετνάμ, ενώ σχεδιάζει να ανοίξει ακόμη ένα στην Βιρτζίνια των ΗΠΑ. 

Ψηφιακή παρουσία

Σύμφωνα με την εταιρεία, η εφαρμογή της, το «Builder App», κατέβηκε 13,6 εκατ. φορές το 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 42% σε ετήσια βάση. Επίσης, η εφαρμογή «Lego Life» που απευθύνεται επίσης σε παιδιά κατέβηκε 7,1 εκατ. φορές. Τέλος, σύμφωνα με την εταιρεία, υπήρξαν 395 εκατ. επισκέψεις στην ιστοσελίδα της.

Φέτος, η Lego σκοπεύει να λανσάρει ένα περιβάλλον metaverse κατάλληλο για παιδιά, στο πλαίσιο της συνεργασίας της -αξίας 1 δισ. δολαρίων – με την Epic Games.

moneyreview.gr με πληροφορίες από The Hustle

Διαβάστε επίσης:

Πιο πολλοί και από τους Κινέζους: Ο «πλαστικός στρατός» και πώς σώθηκε από τη χρεοκοπία

Γιατί τα Playmobil δεν έχουν μύτη – Η άγνωστη ιστορία πίσω από το αγαπημένο παιχνίδι

Έπτα γυναίκες πρωτοπόροι γίνονται Barbie, ανάμεσά τους και οι αδερφές Wojcicki

Κερδίζει έδαφος το ελληνικό παιχνίδι – Από την El Greco ως τα κινέζικα και τις εξαγωγές

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News