Life & Arts Τρίτη 29/12/2020, 17:03
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέες τάσεις στην αγορά αυτοκινήτου με φόντο την πανδημία

φωτ. EPA

To 2020 ήταν σκληρό για πολλούς κλάδους. Ωστόσο στη βιομηχανία αυτοκινήτου υπήρξαν και κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις. Αν και αρκετές αναγκάστηκαν να κλείσουν κάποιες εβδομάδες τα εργοστάσιά τους, πέτυχαν να σταθούν όρθιες. Και κάποιες νέες τάσεις αναδύθηκαν στην αγορά αυτοκινήτου τουλάχιστον των ΗΠΑ. 

Το πάθος των Αμερικανών με τα φορτηγά έμεινε ζωντανό, αλλά και έγινε ηλεκτρικό. Ford και General Motors παρουσίασαν νέα υβριδικά ή ηλεκτρικά μοντέλα  στην κατηγορία αυτή και κέρδισαν το ενδιαφέρον.

Πολλά και τα νέα μοντέλα SUVs τα οποία έγιναν πιο «σκληρά», ιδανικά για δύσκολες διαδρομές και όχι τόσο για την πόλη. Κάποιες εταιρείες επανασχεδίασαν τα μοντέλα τους, αντί να παρουσιάσουν νέα, δίνοντάς τους επίσης μία πιο σκληρή εμφάνιση και πιο ανθεκτικές επιδόσεις. 

Η πιο μεγάλη νέα τάση όμως δεν ήταν άλλη από τις online αγορές. Με πολλές αντιπροσωπείες να κλείνουν, οι καταναλωτές στράφηκαν στις ηλεκτρονικές αγορές. Ο ιστότοπος πωλήσεων αυτοκινήτων ανακοίνωσε ότι το τρίτο τρίμηνο του 2020 πούλησε 39% περισσότερα αυτοκίνητα, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Η Vroom είδε τον όγκο των πωλήσεών της να εκτινάσσεται κατά 59% στην ίδια περίοδο. Οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών πλατφόρμων ήταν ήδη σε ανοδική τροχιά τα τελευταία χρόνια, ωστόσο η πανδημία ανέβασε αισθητά τις ταχύτητες. 
Από τον Ιανουάριο έως και τον Απρίλιο ο αριθμό των αγοραστών που επέλεξαν online ένα όχημα αυξήθηκε κατά 63%, ενώ το ποσοστό των αγοραστών που εξασφάλισε δάνειο για αγορά αυτοκινήτου online υπερδιπλασιάστηκε. 

Πηγή: CNN 

Money Review