Life & Arts Τρίτη 9/11/2021, 22:33
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

Volkswagen: Με νέο εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα «απαντήσει» στην Τesla

φωτ. REUTERS

Το ενδεχόμενο να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων κοντά στην παγκόσμια έδρα της εξετάζει η Volkswagen με σκοπό την κατασκευή ενός νέου μοντέλου που θα ονομάζεται «Trinity» και το οποίο έχει σχεδιαστεί για να καλύψει το τεχνολογικό χάσμα με την Tesla αλλά και για να ανταγωνιστεί τους παραδοσιακούς αντιπάλους του με εξαιρετικά αυτοματοποιημένα χαρακτηριστικά οδήγησης.

Η κατασκευή ενός νέου εργοστασίου ικανού να παράγει περίπου 250.000 αυτοκίνητα ετησίως κοντά στο κύριο εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ θα ήταν λιγότερο περίπλοκη διαδικασία από την αναδιοργάνωση των υφιστάμενων μεταποιητικών μονάδων, δήλωσε ο επικεφαλής της μάρκας της VW, Ραλφ Μπραντστέτερ. Η τελική απόφαση θα μπορούσε να ληφθεί τον επόμενο μήνα, όταν οι βασικοί μέτοχοι θα κληθούν να επανεξετάσουν τα πενταετή σχέδια δαπανών του ομίλου.

«Αισθανόμαστε ότι ο ανταγωνισμός από παλαιούς και νέους αντιπάλους εντείνεται και χρειαζόμαστε μια ισχυρή απάντηση σε αυτό», είπε ο Μπραντστέτερ στους δημοσιογράφους στο κεντρικό εργοστάσιο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Οι συζητήσεις για το πώς να διατηρηθεί το εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ – η μεγαλύτερη μονάδα κατασκευής αυτοκινήτων στον κόσμο – ανταγωνιστικό στη στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα, είναι ιδιαίτερα τεταμένες τον τελευταίο καιρό καθώς υπάρχουν διαφωνίες μεταξύ του διευθύνοντος συμβούλου Χέρμπερτ Ντίες και των επικεφαλής των εργατικών συνδικάτων. Ο Ντίες προέτρεψε τους εργαζόμενους την περασμένη εβδομάδα να προετοιμαστούν για ταχύτερες μεταρρυθμίσεις έτσι ώστε να μπορέσουν να ανταγωνιστούν την Tesla, η οποία θα αρχίσει την κατασκευή αυτοκινήτων της στο πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιό της έξω από το Βερολίνο το επόμενο έτος.

Προειδοποίησε ότι η Tesla βελτιώνει γρήγορα την ποιότητα και μπορεί να περιορίσει τον χρόνο παραγωγής σε μόλις 10 ώρες ανά αυτοκίνητο στο γερμανικό εργοστάσιό της. Το κύριο εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων της VW στο Σβικάου χρειάζεται περισσότερες από 30 ώρες ανά όχημα, οι οποίες θα μειωθούν σε 20 ώρες το επόμενο έτος, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο. 

Ο Μπραντστέτερ είπε ότι η VW στοχεύει σε έναν παρόμοιο στόχο περίπου 10 ή 12 ωρών ανά όχημα. Μια νέα μονάδα συναρμολόγησης στο Βόλφσμπουργκ θα προσφέρει πιο αποτελεσματικό logistics και θα μείωνε τις παρεμβάσεις στην παραγωγή των δημοφιλών μοντέλων Golf και Tiguan, είπε χαρακτηριστικά. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News