Life & Arts Παρασκευή 13/01/2023, 16:14
LIFE & ARTS

Σε ποιον ανήκουν οι ρίγες; H Adidas πήγε στα δικαστήρια και έχασε

Σε ποιον ανήκουν οι ρίγες; H Adidas πήγε στα δικαστήρια και έχασε

Η Adidas έχασε μια δικαστική υπόθεση στην προσπάθειά της να εμποδίσει έναν σχεδιαστή μόδας να χρησιμοποιήσει το σχέδιο με τις τέσσερις οριζόντιες ρίγες, οι οποίες έχουν γίνει σήμα κατατεθέν κυρίως από τις κάλτσες του brand.

Ο γίγαντας αθλητικών ειδών υποστήριξε ότι οι τέσσερις ρίγες της πολυτελούς μάρκας “Thom Browne Inc.” ήταν πολύ παρόμοιες με τις τρεις ρίγες της Adidas. 

Από την πλευρά του, ο σχεδιαστής, Τομ Μπράουν, υποστήριξε ότι οι αγοραστές ήταν απίθανο να μπερδέψουν τις δύο μάρκες, κυρίως λόγω του… διαφορετικού αριθμού στις λωρίδες. 

Σε ποιον ανήκουν οι ρίγες; H Adidas πήγε στα δικαστήρια και έχασε-1
Η κάλτσα της Adidas/ Φωτογραφία: Facebook

Η Adidas σχεδίαζε να ζητήσει αποζημίωση άνω των 7,8 εκατ. δολαρίων (6,4 εκατ. λίρες) – αλλά οι ένορκοι στη Νέα Υόρκη τάχθηκαν υπέρ του σχεδιαστή και όχι της εταιρίας.

Σημειώνεται πως τα ρούχα του Μπράουν έχουν τέσσερις, οριζόντιες και παράλληλες ρίγες είτε ψηλά στο μανίκι της μπλούζας είτε στην κάλτσα. 

Σε ποιον ανήκουν οι ρίγες; H Adidas πήγε στα δικαστήρια και έχασε-2

Τα σχέδια της Adidas έχουν κυρίως τρεις ρίγες. 

Σύμφωνα με το BBC πάντως, η νομική ομάδα του σχεδιαστή πίστευε πως ο ίδιος θα χάσει στη δικαστική διαμάχη, καθώς «τα βάζει» με μία εταιρεία-γίγαντα. 

Ωστόσο τα αθλητικά ρούχα δεν κυριαρχούν στις δημιουργίες της Thom Browne Inc. και η παραγωγή της απευθύνεται σε εύπορους πελάτες καθώς για παράδειγμα, ένα γυναικείο κολάν συμπίεσης κοστίζει 680 λίρες, ενώ ένα πουκάμισο πόλο κοστίζει 270 λίρες.

Οι δικηγόροι της Browne υποστήριξαν επίσης ότι οι ρίγες αποτελούν κοινό σχέδιο για πολλά brand. 

Πάντως οι δύο εταιρείες φαίνεται πως «βρίσκονται στα μαχαίρια» εδώ και 15 χρόνια. 

Σε ποιον ανήκουν οι ρίγες; H Adidas πήγε στα δικαστήρια και έχασε-3
Η κάλτσα του brand Thom Browne Inc’s

 

Το 2007, η Adidas διαμαρτυρήθηκε ότι η “Thom Browne” χρησιμοποιούσε ένα σχέδιο τριών λωρίδων σε σακάκια. Ο Browne συμφώνησε να σταματήσει να το χρησιμοποιεί και πρόσθεσε μια τέταρτη ρίγα.

Έκτοτε η Thom Browne Inc επεκτάθηκε ραγδαία και πλέον πωλείται σε περισσότερα από 300 σημεία παγκοσμίως, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει προσθέσει και τις αθλητικές φόρμες στην κολεξιόν της.

Διαβάστε επίσης:

Adidas: Λήγει η συνεργασία με τον Kanye West – Στον «αέρα» η Yeezy

Nike vs Adidas: Στα δικαστήρια για τα δικαιώματα των sneakers-κάλτσα

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News
TAGS