LIFE & ARTS

Ο ρομαντισμός επέστρεψε στον «Πόλεμο των Αστρων»

Φωτ. gamesradar.com

Μπορεί η Ντίσνεϊ να ανακοίνωσε πριν από μερικές μέρες έναν ολόκληρο χείμαρρο καινούριων σίκουελ, spin-off και καινούριων κινηματογραφικών και τηλεοπτικών παραγωγών γύρω από τον μύθο του «Πολέμου των Αστρων» ωστόσο εκείνο που περίμεναν οι περισσότεροι φαν του δημοφιλούς franchise ήταν η ανανέωση -ή μη- του υπέροχου «The Mandalorian», της σειράς που μας υπενθύμισε την αληθινή μαγεία του κόσμου που επινόησε κάποτε ο Τζορτζ Λούκας. Ο Αμερικανός δημιουργός έχει βέβαια αποσυρθεί εδώ και χρόνια από αυτόν, παραχωρώντας την δική του LucasFilms στην Ντίσνεϊ έναντι (μόλις) 2.2 δισ. δολαρίων· από την άλλη ο ιδιοφυής Τζον Φαβρό, έχει καταφέρει τα τελευταία δύο χρόνια να επαναφέρει το πνεύμα των πρώτων αυθεντικών «Star Wars», μέσα μάλιστα από την μικρή οθόνη.

Το «Mandalorian» -που ναι, θα έχει επισήμως και τρίτο κύκλο- ολοκλήρωσε μόλις μια δεύτερη σεζόν που κατάφερε να ξεπεράσει ακόμα και την εξαιρετική πρώτη. Ηρωάς του είναι ο Μάντο, ένας επαγγελματία κυνηγός κεφαλών, ο οποίος κρύβει συνεχώς το πρόσωπο και το σώμα του πίσω από γυαλιστερή πανοπλία, ενώ ταξιδεύει στον γαλαξία αναλαμβάνοντας επικίνδυνες αποστολές και μπλέκοντας σε μπελάδες. Δίπλα σε αυτόν τον αδιαπέραστο χαρακτήρα βρίσκεται ο (περίφημος πια) Baby Yoda ή Γκρόγκου, μια γλυκύτατη βρεφική εκδοχή του διάσημου δασκάλου Τζεντάι, η οποία «μαλακώνει» συνολικά το δίδυμο, κλέβοντας παράλληλα τις καρδιές του κοινού.

Ο δεύτερος κύκλος, όπως είπαμε, ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο, με ένα επεισόδιο φρενήρους δράσης και υποδειγματικού ρυθμού που σπάνια συναντά κανείς ακόμα και στα κορυφαία κινηματογραφικά μπλοκμπάστερ. Ο Τζον Φαβρό έγραψε ο ίδιος το σενάριο για το συγκεκριμένο, επιφυλάσσοντας στους φαν και μια τεράστια επιστροφή που μας άφησε με το στόμα ανοιχτό. Μέσα στις προηγούμενες εβδομάδες είχαμε δει σπουδαία ονόματα όπως ο Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ να αναλαμβάνουν τα σκηνοθετικά ηνία, δημιουργώντας μικρά κομψοτεχνήματα, σε μια σειρά που προτάσσει τον ρομαντισμό και την αυθεντική επιστημονική φαντασία, έναντι των ατελείωτων ειδικών εφέ και της δίχως νόημα κλωτσοπατινάδας.

Money Review