Life & Arts Δευτέρα 11/10/2021, 11:13
LIFE & ARTS

Squid Game: Η σειρά που εκτόξευσε το ενδιαφέρον για την κορεατική γλώσσα

Φωτ. Reuters

Το ενδιαφέρον για την εκμάθηση της κορεατικής γλώσσας έχει πυροδοτήσει η δημοφιλής σειρά του Netflix Squid Game, επιβεβαιώνοντας την αυξανόμενη επιρροή της νοτιοκορεατικής κουλτούρας στον τομέα της ψυχαγωγίας. 

Σύμφωνα με την εφαρμογή εκμάθησης γλωσσών Duolingo Inc, το νοτιοκορεατικό θρίλερ για τη μάχη επιβίωσης 456 παικτών που διαγωνίζονται σε μία σειρά από θανατηφόρα παιδικά παιχνίδια στην προσπάθειά τους να κερδίσουν 45,6 δισεκατομμύρια γουόν, έχει ωθήσει πολλούς να μάθουν κορεάτικα ή να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους γύρω από τη γλώσσα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τις δύο εβδομάδες μετά την πρεμιέρα της σειράς, η εφαρμογή κατέγραψε αύξηση 76% στις εγγραφές νέων χρηστών για την εκμάθηση κορεατικών στη Βρετανία και αντίστοιχη αύξηση 40% σε ό,τι αφορά τους νέους χρήστες από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η Νότια Κορέα, η τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας, έχει καθιερωθεί ως παγκόσμια δύναμη στον κλάδο της ψυχαγωγίας χάρις στην ποπ κουλτούρα της.

Μόλις αυτή την εβδομάδα, το λεξικό της Οξφόρδης (OED) πρόσθεσε 26 νέες λέξεις κορεατικής προέλευσης στην τελευταία του έκδοση, συμπεριλαμβανομένου του λήμματος «hallyu» του όρου που χρησιμοποιείται για να περιγράψει το «κορεατικό κύμα», την παγκόσμια απήχηση των νοτιοκορεατικών παραγωγών στη μουσική, τον κινηματογράφο, την τηλεόραση, αλλά και τη μόδα.

Σύμφωνα με το Ίδρυμα της Ν. Κορέας για τη Διεθνή Πολιτιστική Ανταλλαγή, περίπου 77 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως μιλούν την κορεατική γλώσσα. Η Duolingo, που εδρεύει στο Πίτσμπουργκ, ανέφερε ότι έχει πάνω από 7,9 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες που μαθαίνουν κορεατικά. Το Ινστιτούτο King Sejong, που εποπτεύεται από το υπουργείο Πολιτισμού της Νότιας Κορέας, αριθμούσε περίπου 76.000 μαθητές σε 82 χώρες πέρυσι, ενώ ο αντίστοιχος αριθμός το 2007 ήταν 740 μαθητές σε τρεις χώρες.

Πηγή: Reuters

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News