Life & Arts Κυριακή 15/08/2021, 12:00
LIFE & ARTS

Η Disney αντεπιτίθεται μετά το ξέσπασμα της πανδημίας

Unsplash

Για πρώτη φορά μετά το ξέσπασμα της πανδημίας η Disney είδε στα ταμεία της κέρδη το τρίτο τρίμηνο του 2021 από έναν συνδυασμό της συνδρομητικής της υπηρεσίας Disney+ και της επαναλειτουργίας των θεματικών της πάρκων.

Οι συνδρομητές της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 12 εκατομμύρια, δημιουργώντας μιας παγκόσμια βάση χρηστών 116 εκατομμυρίων, ο αριθμός των οποίων ξεπέρασε κατά ένα εκατομμύριο τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η ανάπτυξη του Disney+ ξεπέρασε κατά πολύ το αντίπαλο Netflix, το οποίο αύξησε τους συνδρομητές του μόνο κατά 1,5 εκατομμύρια χρήστες. Ο στόχος της Disney για το 2024 είναι να φτάσει τους 260 εκατομμύρια συνδρομητές.

Η επαναλειτουργία των θεματικών της πάρκων τον Απρίλιο – που είχαν κλείσει από την πρώτη στιγμή της πανδημίας – στις ΗΠΑ, τη Γαλλία και την Κίνα δημιούργησαν έσοδα για το τμήμα Πάρκων και Προϊόντων ύψους 4,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έναντι 1,06 δισ. δολάρια πέρυσι. Μεγάλο μέρος των εσόδων της οφείλεται και στην πώληση προϊόντων που λάνσαρε η εταιρεία με θέμα τον Μίκη, τη Μίνι και τους χαρακτήρες του Star Wars και τον Spider Man.

Η μετοχή της Disney ανέβηκε σε ποσοστό 5% στο χρηματιστήριο της Γουλ Στριτ σηματοδοτώντας και την επιστροφή των επενδυτών στη μεγαλύτερη εταιρεία ψυχαγωγίας του κόσμου.

Για την “αντεπίθεση” της, η Disney χρησιμοποιεί τα μεγάλα της όπλα: έχει ανακοινώσει το remake της θρυλικής ταινίας “Μόνος στο Σπίτι” ενόψει της 30ης επετείου της ταινίας τον ερχόμενο Νοέμβριο, η οποία θα κάνει πρεμιέρα – που αλλού; – στο συνδρομητικό Disney+, τα έσοδα του οποίου αυξάνονται σταθερά. Στην καλή πορεία του καναλιού βοήθησαν επίσης οι σειρές Loki της Marvel, το The Falcon και το Winter Soldier, όπως επίσης και οι σειρές γύρω από τις ταινίες του Star Wars, όπως το Bad Batch. To streaming όμως της ταινίας Black Widow προκάλεσε αντιδράσεις από την πρωταγωνίστρια Σκάρλετ Γιοχάνσον, η οποία άσκησε αγωγή στην εταιρεία καθώς η αμοιβή της συνδέεται με την επιδόσεις της ταινίας στους κινηματογράφους.

Με πληροφορίες από The Guardian και CNBC

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News