Life & Arts Κυριακή 4/04/2021, 07:25
LIFE & ARTS

Πώς οι influencers εκτόπισαν τα μοντέλα εν μέσω πανδημίας

φωτ. Shutterstock

Μοντέλα με εξώφυλλα σε κορυφαία περιοδικά μόδας και παρουσία στις πιο ζηλευτές πασαρέλες έμειναν ξαφνικά εν μέσω πανδημίας χωρίς δουλειά, όπως συνέβη με εκατομμύρια άλλους εργαζομένους.

Η μόνη τους διέξοδος ήταν το Διαδίκτυο. Πρακτορεία και πελάτες τους ζητούσαν να δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο, βγάζοντας φωτογραφίες και διαφημίζοντας brands στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα social media. Κάποιοι το κατάφεραν. Πολλοί όμως συνειδητοποίησαν ότι σε αυτόν τον χώρο έχουν να ανταγωνιστούν πολύ πιο έμπειρους «επαγγελματίες»: τους influencers.

Η L’Oreal ζήτησε για παράδειγμα από την Έβα Λογκόρια να βάψει μόνη της τα μαλλιά της, όπως αναγκάστηκαν να κάνουν χιλιάδες γυναίκες την περίοδο της καραντίνας και να το βιντεοσκοπήσει. Το βίντεο αυτό έπαιξε σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες, αλλά και στην τηλεόραση και είχε πολύ καλή υποδοχή. 

Influencers δεν είναι μόνο γνωστοί ηθοποιοί, δημοσιογράφοι, τηλεοπτικοί αστέρες ή άλλοι άνθρωποι που έχουν διαπρέψει στον επαγγελματικό τους χώρο (μουσικοί, σεφ κτλ). Κορίτσια και αγόρια της διπλανής πόρτας με έξυπνα σχόλια, χιούμορ και ταλέντο στις σέλφις για το instagram ή τα βίντεο του TikTok που αποκτούν εκατομμύρια followers και τελικά γίνονται διασημότητες και αγαπημένα παιδιά των μεγάλων brands της μόδας. 

Τα μοντέλα καλούνται και αυτά να προσαρμοστούν στη νέα αυτή πραγματικότητα, επενδύοντας χρόνο, ακόμη και χρήμα στο να μάθουν να δημιουργούν περιεχόμενο και να αξιοποιούν στο έπακρο τις πλατφόρμες των σόσιαλ μίντια, ώστε να ανακτήσουν το χάμενο έδαφος της πανδημίας. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από BBC 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News