LIFE & ARTS

Και η Ντίσνεϊ στο «τρένο» της online κυκλοφορίας

Νέα μετάθεση της πρεμιέρας του «Black Widow»

Μπορεί οι κινηματογραφικές αίθουσες στην Αμερική να επαναλειτουργούν σταδιακά, με προεξάρχουσες τις μεγάλες αγορές της Νέας Υόρκης και του Λος Αντζελες, ωστόσο τα χολιγουντιανά στούντιο δεν φαίνονται ακόμα ιδιαίτερα πρόθυμα να ρισκάρουν την έξοδο των πανάκριβων μπλοκμπάστερ τους, ούτε και να πισωγυρίσουν τις επενδύσεις που έκαναν το προηγούμενο διάστημα στις ανερχόμενες διαδικτυακές πλατφόρμες. Αυτό τουλάχιστον δείχνει η πρόσφατη κίνηση της Ντίσνεϊ, η οποία μεταφέρει (για πολλοστή φορά) την κυκλοφορία της «Black Widow», από τις 7 Μαΐου που ήταν προγραμματισμένη, στις 9 Ιουλίου.

Εκτός αυτού η πολυαναμενόμενη ταινία με την Σκάρλετ Γιοχάνσον θα γίνει επίσης διαθέσιμη στην πλατφόρμα του Disney+ ταυτόχρονα με την έξοδό της στις αίθουσες. Το ίδιο ακριβώς θα συμβεί και με την «Cruella» της Εμα Στόουν, η οποία θα κυκλοφορήσει και με τους δύο τρόπους στις 29 Μαΐου. Αξίζει να σημειωθεί πως και οι δύο ταινίες θα προσφέρονται διαδικτυακά ως premium υλικό, κάτι το οποίο σημαίνει 30 δολάρια χρέωση επιπλέον της μηνιαίας συνδρομής προκειμένου να τις απολαύσει κανείς.

Το παραπάνω πάντως δεν ισχύει και για το «Luca» την νέα animation περιπέτεια ενηλικίωσης της Pixar, η οποία θα ανέβει αποκλειστικά στο Disney+ στις 18 Ιουνίου. Κάπως έτσι βλέπουμε τον χολιγουντιανό κολοσσό να ρίχνει μεγάλο βάρος στους καινούριους τρόπους προσέγγισης του κοινού, αφήνοντας την πιο παραδοσιακή κυκλοφορία σε μικρότερων φιλοδοξιών τίτλους, όπως τα επερχόμενα «Free Guy», «The King’s Man», «Deep Water» και «Death on the Nile».

Οπως το έθεσε και το υψηλόβαθμο στέλεχος του στούντιο, Καρίμ Ντάνιελ, «όσα ανακοινώθηκαν αντικατοπτρίζουν την προσήλωσή μας στο να προσφέρουμε επιλογές στον καταναλωτή και να εξυπηρετούμε τις εξελισσόμενες προτιμήσεις του κοινού. Με την ανάπτυξη μια πιο ευέλικτης στρατηγικής διανομής, σε μια δυναμική αγορά που ξεκινά να ανακάμπτει από την πανδημία, θα συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε τις καλύτερες λύσεις, ώστε οι ασύγκριτες ιστορίες τις Ντίσνεϊ να φτάνουν στους φαν και τις οικογένειες σε ολόκληρο τον κόσμο».

Money Review