LIFE & ARTS

Grammy γένους θηλυκού και με τη βούλα

Grammy γένους θηλυκού και με τη βούλα

Για όποιον δεν είχε καταλάβει πως η εποχή των γυναικών στον χώρο (και) του θεάματος έχει καταφτάσει, η βραδιά των βραβείων Grammy το απέδειξε περίτρανα. Οι εκπρόσωποι του «ωραίου» φύλου σάρωσαν κυριολεκτικά όλα τις σημαντικές διακρίσεις, θέτοντας στην πορεία και μερικά ακόμα ρεκόρ, σε μια τελετή απονομής που διεξήχθη με περιορισμούς μεν, αλλά εκ του σύνεγγυς, στο Staples Center του Λος Αντζελες.

Grammy γένους θηλυκού και με τη βούλα-1

Οπως είπαμε, τα αραιά τραπέζια των καλεσμένων-υποψηφίων ήταν γεμάτα από γυναικεία λάμψη όλων των ειδών: από την νεαρή Μπίλι Αϊλις που παρέλαβε το έκτο Grammy της -δια χειρός ενός άψογα διατηρημένου Ρίνγκο Σταρ- για το καλύτερο σινγκλ της χρονιάς («Everything I Wanted»), μέχρι την αναμφισβήτητη βασίλισσα Μπιγίονσε, η οποία έγινε η πιο πολυβραβευμένη καλλιτέχνιδα στην ιστορία του θεσμού, παραλαμβάνοντας το 28ο (!) Grammy της για την καλύτερη RnB απόδοση («Black Parade»).

Στις μεγάλες νικήτριες της βραδιάς συγκαταλέγεται φυσικά και η Τέιλορ Σουίφτ, η οποία τιμήθηκε για το καλύτερο άλμπουμ της χρονιάς («Folklore») και έγινε έτσι η πρώτη γυναίκα που καταφέρνει κάτι τέτοιο για τρίτη φορά. Ως τραγούδι της χρονιάς, ταιριαστά, επιλέχθηκε το «I Can’t Breathe» της Η.Ε.R., που φέτος εξελίχθηκε σε «ύμνο» του κινήματος Black Lives Matter. Πολύ καλά τα πήγε και η ράπερ Megan Thee Stalion, η οποία κέρδισε στην σχετική κατηγορία, όπως και σε εκείνη του πρωτοεμφανιζόμενου καλλιτέχνη. Η Μπίλι Αϊλις μάλιστα στον δικό της ευχαριστήριο λόγο, σχεδόν παραχώρησε στην τελευταία και το βραβείο του καλύτερου τραγουδιού, λέγοντας πως το αξίζει πολύ περισσότερο από εκείνη. Τέλος, σε μια βραδιά με έντονη διάθεση μοιρασιάς, τιμήθηκε και η Dua Lipa, η οποία πάντως είναι ίσως και λίγο αδικημένη με το βραβείο του καλύτερου ποπ άλμπουμ, για το αψεγάδιαστο «Future Nostalgia».

Μοναδικός άνδρας που διασώθηκε κάπως ήταν ο Χάρι Σταίλς, ο οποίος επιβραβεύτηκε για την καλύτερη ποπ εμφάνιση, σε μια τελετή-μήνυμα πως τα πράγματα έχουν αλλάξει δραστικά. Αυτό βέβαια το είχαμε αντιληφθεί ήδη από τις υποψηφιότητες για τα συγκεκριμένα βραβεία, από τις οποίες σκανδαλωδώς έλειπε το όνομα του The Weeknd· ο τελευταίος «βαρέθηκε» να μετράει τις εβδομάδες κατά τις οποίες το τραγούδι του «Blinding Lights» παρέμεινε στο Νο1 των τσαρτ, ωστόσο αυτό δεν κρίθηκε αρκετό για τα Grammy. Από την άλλη τα παραπάνω δεν σημαίνουν πως και οι χθεσινές βραβεύσεις δεν ήταν δίκαιες, με τις γυναίκες, να έχουν όντως την μερίδα του λέοντος στις φετινές μουσικές επιτυχίες. Οσο για τους άνδρες, μάλλον πρέπει προς το παρόν να χαλαρώσουν και να το… απολαύσουν, όπως έκανε ο Jay-Z (και οι απίθανες τζίβες του) στο πλάι της απαστράπτουσας Μπιγιόνσε.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News