LIFE & ARTS

Ήρωες που επιστρέφουν και η… παρηγοριά του CGI

Πηγή φωτό: nypost.com

Μια από τις πιο περίεργες περιπτώσεις χολιγουντιανών μπλοκμπάστερ των τελευταίων ετών φαίνεται να οδηγείται σε ένα κάποιο τέλος ακόμα κι αν αυτό μοιάζει σε πρώτη ματιά ελαφρώς… εξωφρενικό. Τον Νοέμβριο του 2017 η Warner Bros. κυκλοφόρησε την πολυαναμενόμενη «Justice League», την δική της απάντηση στο εμπορικά (τρομερά) επιτυχημένο σύμπαν της Marvel, αξιοποιώντας με τη σειρά τους ήρωες της DC (Μπάτμαν, Σούπερμαν, Wonder Woman κ.ο.κ.) για τους οποίους εκείνη έχει τα δικαιώματα.

Κατά κοινή παραδοχή η ταινία ήταν κακή -και λίγα λέμε- ενώ δεν τα πήγε καλά ούτε στα ταμεία συγκεντρώνοντας περίπου 650 εκατ. δολάρια, με μπάτζετ που ξεπερνούσε τα 300 εκατομμύρια. Φυσικά η αποτυχία δεν ήταν αποτέλεσε ακριβώς έκπληξη αφού με την παραγωγή σε προχωρημένο στάδιο, η Warner αποφάσισε να αντικαταστήσει τον σκηνοθέτη Ζακ Σνάιντερ, λόγω «δημιουργικών διαφορών», φέρνοντας την θέση του τον Τζος Γουίντον, δημιουργό του αντίπαλου δέους των «Εκδικητών». Πολλά κομμάτια του φιλμ γράφτηκαν και γυρίστηκαν επί της ουσίας από την αρχή, προφανώς με τρομερή βιασύνη και τα ανάλογα αποτελέσματα.

Οι ορκισμένοι φαν των υπερηρώων ωστόσο δεν έμειναν με σταυρωμένα χέρια· σύντομα ξεκίνησε ολόκληρη ιντερνετική καμπάνια με αίτημα το στούντιο να κυκλοφορήσει και την βερσιόν της ταινίας που δημιούργησε ο Ζακ Σνάιντερ, θεωρώντας δεδομένο πως θα είναι πολύ καλύτερη από το «ανοσιούργημα» του Γουίντον. Και ω του θαύματος, μέσα στο καταραμένο 2020 η Warner είπε τελικά το ναι. Εχθές μάλιστα κυκλοφόρησε το πρώτο τρέιλερ του τετράωρου (!) «Zack Snyder’s Justice League», το οποίο θα ανέβει ολόκληρο στην πλατφόρμα του HBO Max στις 18 Μαρτίου.

Ο ίδιος ο δημιουργός των «300» και του «Watchmen» ξεκαθαρίζει πως η ταινία του δεν χρησιμοποιεί ούτε ένα πλάνο από την προηγούμενη εκδοχή κι αυτό, κρίνοντας από το τρέιλερ, μοιάζει ελαφρώς τρομακτικό. Εκεί πράγματι βλέπουμε επικές μάχες, δράση και φυσικά τους λαμπερούς πρωταγωνιστές (Μπεν Αφλεκ, Χένρι Καβίλ, Γκαλ Γκαντότ, Τζέισον Μόμοα, Εϊμι Ανταμς, Τζάρεντ Λέτο κ.ά.) από τους οποίους βρίθει το φιλμ. Παρ΄όλα αυτά όλοι τους μοιάζουν τυλιγμένοι σε μια θάλασσα CGI ειδικών εφέ, σαν η ταινία να πήρε σάρκα και οστά σχεδόν εξολοκλήρου στις οθόνες υπολογιστών. Με δεδομένους βέβαια τους περιορισμούς της πανδημίας τον τελευταίο χρόνο κάτι τέτοιο δεν μοιάζει καθόλου απίθανο.

Money Review