Ταξίδια: Κάποιες πολυτέλειες δεν αξίζουν τα έξτρα χρήματα – Πού πιάνουν τόπο;
Ακόμα και για όσους έχουν την οικονομική δυνατότητα και τη διάθεση να ξοδέψουν αρκετά χρήματα στις διακοπές τους για να αποκτήσουν μοναδικές εμπειρίες, ορισμένες δραστηριότητες και υπηρεσίες τελικά δεν αξίζουν και προωθούνται απλώς λόγω μόδας ή υπερβολικού ενθουσιασμού. Αυτό προειδοποιεί η Jaclyn Sienna India, ιδρυτής ενός ταξιδιωτικού πρακτορείου που εξυπηρετεί και ξεναγεί εύπορους πελάτες σε ταξίδια πολλών εκατομμυρίων σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η ίδια λέει ότι αν έχετε μαζέψει χρήματα για ένα μεγάλο ταξίδι ή σκέφτεστε να κλείσετε κάποιες υπηρεσίες πολυτελείας στην επόμενή σας εξόρμηση, υπάρχουν δύο έξοδα που δεν είναι απαραίτητο να κάνετε και ένα που αξίζει πολύ:
Δεν αξίζει τα επιπλέον χρήματα: Το ακριβότερο δωμάτιο του ξενοδοχείου
Η υψηλότερη τιμή σε κάποια αποκλειστική σουίτα δεν είναι απαραίτητο ότι θα σας προσφέρει την καλύτερη ποιότητα διαμονής που πιθανώς ψάχνατε. Η India λέει στο CNBC ότι στην πλειονότητά τους, τα ξενοδοχεία έχουν πολλά απλά δωμάτια, εκ των οποίων ελάχιστα θεωρούνται πολυτελείας, έχουν υψηλότερη χρέωση και συνεπώς λιγότερες κρατήσεις. Ακριβώς όμως επειδή τα δωμάτια αυτά έχουν ξεχωριστές ανάγκες και μικρότερη επισκεψιμότητα, το προσωπικό μπορεί να μην είναι τόσο εξοικειωμένο με τη συντήρησή τους, παραλείποντας ή προσφέροντας χαμηλή ποιότητα των υπηρεσιών που δικαιολογούν την τιμή.
Εάν εξακολουθεί κανείς να θέλει μια πιο αποκλειστική εξυπηρέτηση, η India προτείνει να ψάξει και να κλείσει κάποια σουίτα ανάλογα με το αν καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες του και όχι μόνο βάσει της υψηλής τιμής. «Το κορυφαίο δεν είναι πάντοτε καλύτερο, εκτός αν καταλαβαίνεις τι σου προσφέρει και πώς αυτό εφαρμόζει σε αυτά που ζητάς», δήλωσε η ίδια.
Δεν αξίζει τα επιπλέον χρήματα: Αναγνωρισμένα ξενοδοχεία
Η India προτείνει πάντοτε στους τουρίστες να δοκιμάζουν νέα ντόπια ξενοδοχεία. Ξεναγώντας τους πελάτες της σε μεγάλες πόλεις, όπως το Παρίσι, η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, δηλώνει πως πάντοτε προτείνει νέα ξενοδοχεία, καθώς αυτά προσπαθούν συνεχώς να αποδείξουν πόσο καλά είναι και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του πελάτη. Έτσι, είναι πιθανό να έχουν καλή εξυπηρέτηση, επιπλέον παροχές, ίσως και προσφορές σε μερικές υπηρεσίες.
Τα παλαιότερα και αναγνωρισμένα ξενοδοχεία απεναντίας, έχουν ήδη εξασφαλίσει επαναλαμβανόμενη δουλειά, σύμφωνα με την India, και μάλλον ξέρουν ποια είναι η θέση τους στην αγορά, επομένως ίσως δεν χρειάζεται να σας κερδίσουν σαν πελάτες.
Αξίζει τα επιπλέον χρήματα: Πακέτα για συναυλίες και διοργανώσεις
Οπως φάνηκε από την εκτίναξη του συναυλιακού και του αθλητικού τουρισμού τα τελευταία χρόνια, ο κόσμος είναι διατεθειμένος να πληρώσει αδρά για τέτοιες μοναδικές εμπειρίες. Όσο ακριβό και να είναι το εισιτήριο για μια τέτοιου είδους διοργάνωση, η India λέει ότι συνήθως αξίζει η αναβάθμιση σε VIP και άλλα πακέτα παροχών, που υπόσχονται εμπειρίες ζωής.
«Πάντοτε προτείνω στον κόσμο να επιλέξει τα πακέτα, που περιλαμβάνουν κάποιου είδους φαγητό και ποτό, κάποιου είδους ιδιωτική είσοδο και κάποιου είδους πάρκινγκ», σημειώνει η India, λέγοντας ότι κάνει τεράστια διαφορά σε συναυλίες και διοργανώσεις που μπορεί να γίνονται για πρώτη φορά, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να σου πει κάποιος πού είναι η είσοδος ή ποιο μεταφορικό να χρησιμοποιήσεις.
Ουσιαστικά, το ατού στην προκειμένη περίπτωση είναι η εξοικονόμηση χρόνου: «Εάν πρέπει να ξοδέψεις λίγα περισσότερα χρήματα για να διασφαλίσεις την πρόσβασή σου, πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό», λέει η ίδια.
moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC
Διαβάστε επίσης:
Γιατί δεν πρέπει να φοβάστε τα αεροπλάνα – Τι λέει νέα μελέτη του ΜΙΤ
Ταξίδια: Προς συνταξιοδότηση το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο του κόσμου
Ναι στις εμπειρίες, όχι στην αποταμίευση – Οι νέοι κάνουν τον γύρο του κόσμου για σπορ και συναυλίες
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News