Η Selena Gomez έγινε δισεκατομμυριούχος – Αλλά όχι από το τραγούδι
Δισεκατομμυριούχος είναι, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Bloomberg, η Selena Gomez. Η 32χρονη ηθοποιός, τραγουδίστρια και επιχειρηματίας διαθέτει περιουσία 1,3 δισ. δολαρίων και θεωρείται μία από τις νεότερες αυτοδημιούργητες δισεκατομμυριούχους της Αμερικής.
Σε αντίθεση με την καλή της φίλη, Taylor Swift, η οποία έγινε δισεκατομμυριούχος κυρίως μέσω της μουσικής και των συναυλιών της, η Gomez οφείλει τα πλούτη της στις επιχειρήσεις της αλλά και τους εκατοντάδες εκατομμύρια followers της στα social media.
«Η Selena δεν είναι μόνο μία pop star. Είναι μια επιχειρηματίας με πολλά πρόσωπα και διαφοροποιημένες πηγές εσόδων που συμβάλλουν στην εντυπωσιακή περιουσία της», λέει στο Bloomberg η Stacy Jones, ιδρύτρια και επικεφαλής της Hollywood Branded, μιας εταιρείας του Λος Άντζελες που ασχολείται με το branding.
Πραγματικά, το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας της Gomez προέρχεται από την Rare Beauty Brands Inc., την εταιρεία μακιγιάζ που ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια, κάνοντας μεγάλη επιτυχία ανάμεσα στους influencers και τα νεαρά κορίτσια.
Η τραγουδίστρια έχει επίσης συνεργασίες με διάφορα brands, συμβόλαια υποκριτικής και μια startup που ασχολείται με θέματα ψυχικής υγείας, την Wondermind.
Όπως λέει ο Brent Saunders, CEO της εταιρείας Bausch + Lomb και επενδυτής στην Wondermind, το μυστικό της επιτυχίας της Gomez είναι η αυθεντικότητά της.
Η Gomez ξεκίνησε την καριέρα της σαν παιδί, όταν έπαιξε στο Barney & Friends. Στη συνέχεια κέρδισε ένα ρόλο στο Wizards of Waverly Place του Disney Channel, με την σειρά να εξελίσσεται σε μεγάλη επιτυχία και την έφηβη ακόμα ηθοποιό να κερδίζει περίπου 3 εκατ. δολάρια από αυτήν.
Όμως, έγινε ευρέως γνωστή όταν ξεκίνησε την καριέρα της στο τραγούδι, πρώτα με το συγκρότημα Selena Gomez & the Scene και μετά ως σόλο τραγουδίστρια.
Με τρία albums και 44 singles, η Gomez κέρδισε το βραβείο αγαπημένης ποπ/ροκ καλλιτέχνιδος American Music Award το 2016 καθώς και δύο υποψηφιότητες για Grammy.
Στην πορεία, η Gomez έκανε μεγάλη επιτυχία στα social media. Έχει 424 εκατ. followers στον τρίτο δημοφιλέστερο λογαριασμό του Instagram μετά τον Cristiano Ronaldo και τον Lionel Messi, κάτι που σημαίνει ότι έχει τεράστιο κοινό για να προωθήσει το δικό της brand, αλλά και τα άλλα με τα οποία συνεργάζεται. Το 2017, για παράδειγμα, υπέγραψε διετές συμβόλαιο ύψους 30 εκατ. δολαρίων με την Puma. Το 2016 έκλεισε συμφωνία 10 εκατ. δολαρίων με την Coach, ενώ ύψους 10 εκατ. δολαρίων είναι και το συμβόλαιό της με την Louis Vuitton.
Και ενώ η μουσική της είναι που την έχει κάνει γνωστή, τελικά αποτελεί μια σχετικά μικρή πηγή πλούτου για εκείνη. Σε αντίθεση με την Taylor Swift, η Gomez δεν γράφει τα τραγούδια της και έτσι βγάζει χρήματα κυρίως από τις εμφανίσεις της. Οι περιοδείες ευθύνονται για λιγότερο από το 5% του πλούτου της και οι πωλήσεις των album για κάτω από το 2%.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Τα «Swiftonomics» και πώς η Taylor Swift αλλάζει τη μουσική βιομηχανία
Η γυναίκα που έκανε τον εαυτό της επιχείρηση – Η Taylor Swift «κόβει χρήμα» και δεν είναι τυχαίο
Δισεκατομμυριούχος έγινε η Taylor Swift – Το οικονομικό φαινόμενο
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News