Business Talk Τετάρτη 20/10/2021, 00:01
BUSINESS TALK

Ο μαγικός αριθμός 4 και τρία παιδιά με μέλλον

Ο μαγικός αριθμός 4 και τρία παιδιά με μέλλον
  • Το νούμερο 4 είναι ο… μαγικός αριθμός σε ό,τι αφορά την αξιοποίηση των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης. Αξιοποίηση, που δεν αφορά μόνο τα έργα του Δημοσίου, αλλά και το πώς μπορούν τα χρήματα αυτά να οδηγήσουν σε ιδιωτικές επενδύσεις, με νέες θέσεις εργασίας και προστιθέμενη αξία. Με τη μόχλευση, λοιπόν, των κονδυλίων αυτών στο 4, οι fund managers και η διοίκηση της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Επενδύσεων, που συναντήθηκαν την περασμένη εβδομάδα στο εμβληματικό κτίριο του ΕΒΕΑ, στην οδό Αμερικής, είχαν πολλά, πάρα πολλά να πουν. Θα επανέλθουμε, σύντομα.

 

  • Την τράπουλα στη συνδρομητική τηλεόραση επιδιώκει να ανακατέψει η Nova που έχει περάσει στην ομπρέλα της United Group. Καλύτερος τρόπος διείσδυσης σε μια αγορά όπου κυρίαρχοι είναι άλλοι (βλ.  Cosmote TV) είναι οι χαμηλές τιμές. Έτσι λοιπόν, η Nova προσφέρει κινηματογραφικό και αθλητικό περιεχόμενο, και όλα τα ελεύθερα κανάλια στο βασικό πρόγραμμα με 10 ευρώ. Η ταρίφα βέβαια αυξάνεται για τα πιο πλούσια “μπουκέτα”. Ενδιαφέρον σε κάθε περίπτωση έχει να δούμε αν θα υπάρξουν νέες ισορροπίες στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης.

 

  • Ραντεβού στο υπουργείο Κλιματικής Αλλαγής με τους φοιτητές και την μαθήτρια που τον ανέκριναν, χθες, στο πάνελ του πρώτου συνεδρίου της Καθημερινής έδωσε ο Χρήστος Στυλιανίδης. Σημειώστε τα ονόματα των νέων που έθεσαν καίριες ερωτήσεις στον Στυλιανίδη για να αναζητήστε σε 6-7 χρόνια τα χνάρια τους. Πρόκειται για τη Γεωργία Λοΐζου, μαθήτρια Γ’ Λυκείου και σημαιοφόρο στο γυμνάσιο- λύκειο της Αγ.Άννας Εύβοιας, τον Δημήτρη Γερογιάννη, πρωτοετή φοιτητή Νομικής με καταγωγή από την πυρόπληκτη Εύβοια και τη Σοφία Βάγια που πέρασε πρώτη στη Νομική Αθηνών. Είμαστε σχεδόν βέβαιοι ότι θα διαπρέψουν και τα τρία παιδιά.

 

  • Δύσκολοι οι καιροί για όσους προτιμούν τα ακριβά αυτοκίνητα και δη τις Porsche. Μην ανησυχείτε δεν επιστρέψαμε στις εποχές όπου κάθε πρωί ξημερώναμε και μ’ ένα νέο φόρο. Απλώς τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, μείωσαν τη διαθεσιμότητα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, των οποίων οι πωλήσεις καταγράφουν σταθερά άνοδο. Έτσι, σύμφωνα με τα στοιχεία εννεαμήνου της Μοτοδυναμικής, του αποκλειστικού εισαγωγέα Porsche οι πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας αυτοκινήτων υποχώρησαν κατά 18%, όταν για το σύνολο του 2020 είχαν αυξηθεί κατά 2% (64,4 εκατ. ευρώ). Πάντως, οι πωλήσεις δικύκλων και προϊόντων θάλασσας (Yamaha) ενισχύθηκαν κατά 28%, στα 42,4%.

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News