Business & Finance Δευτέρα 31/01/2022, 13:27
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

HotelBrain: Στρατηγική συνεργασία με τον όμιλο Radisson σε δύο resorts

HotelBrain: Στρατηγική συνεργασία με τον όμιλο Radisson σε δύο resorts

Σε στρατηγική συνεργασία με τον όμιλο Radisson ήρθε ο όμιλος HotelBrain, η οποία αφορά δύο ξενοδοχεία στη Σκιάθο και στη Μύκονο, τα Radisson Resort Plaza Skiathos και Radisson Blu Euphoria Resort.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, με τη νέα συμφωνία ο όμιλος Radisson, αυξάνει σε έξι τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα που διαθέτει πλέον στο χαρτοφυλάκιό του. Στόχος είναι η μονάδα στη Σκιάθο να τεθεί σε λειτουργία τον ερχόμενο Ιούνιο και αυτή στη Μύκονο λίγο νωρίτερα τον Μάιο. 

Το Radisson Resort Plaza Skiathos, διαθέτει 84 δωμάτια και σουίτες, εστιατόριο και μπαρ, πισίνα, υπηρεσίες και εγκαταστάσεις wellness και απέχει 100 μέτρα από την παραλία. 

HotelBrain: Στρατηγική συνεργασία με τον όμιλο Radisson σε δύο resorts-1

Από την άλλη, το Radisson Blu Euphoria Resort στη Μύκονο, θα είναι το δεύτερο πεντάστερο ξενοδοχείο στις Κυκλάδες για τον όμιλο Radisson, μετά από το Radisson Blu Zaffron Resort στη Σαντορίνη, ενώ παράλληλα συνιστά το τέταρτο ξενοδοχείο της σειράς Radisson Blu στην Ελλάδα. 

Το καινούργιο resort στη Μύκονο, έχει 34 δωμάτια διασκορπισμένα σε οκτώ κτίρια. Το ξενοδοχείο μεταξύ άλλων έχει θέα στη θάλασσα, πισίνες, ιδιωτικά τζακούζι, παροχές wellness, εστιατόριο και ένα εξωτερικό μπαρ με πισίνα.

HotelBrain: Στρατηγική συνεργασία με τον όμιλο Radisson σε δύο resorts-2

Ο όμιλος Radisson λειτουργεί ή έχει υπό ανάπτυξη περισσότερα από 290 ξενοδοχεία, τα περισσότερα των οποίων είναι στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και στην περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική).

Με αφορμή τη νέα στρατηγική συνεργασία, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου HotelBrain, δήλωσε: 

«Είμαστε ευχαριστημένοι από τη συνεργασία μας με τον όμιλο Radisson και εκτιμούμε ότι θα επεκταθεί περαιτέρω σε άλλους δημοφιλείς προορισμούς ανά την Ελλάδα, είτε μέσω ξενοδοχείων που βρίσκονται ήδη υπό την ομπρέλα μας, είτε μέσω νέων έργων. Έχουμε την πεποίθηση ότι ο ελληνικός τουρισμός είναι ένα από τα πιο ισχυρά προϊόντα στον κόσμο και ο όμιλος Radisson τον ενδυναμώνει σημαντικά».

«Είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιο των resorts μας στη καθώς και τη συνολική μας παρουσία στην Ελλάδα σε τόσο δημοφιλείς προορισμούς με τον όμιλο HotelBrain, έναν από τους κορυφαίους hotel operators στη χώρα.. Ευχαριστούμε τη HotelBrain για την εμπιστοσύνη τους και ανυπομονούμε να επεκτείνουμε τη στρατηγική μας σχέση», ανέφερε με τη σειρά του ο Elie Milky, αντιπρόεδρος ανάπτυξης στον όμιλο Radisson Hotel.

moneyreview.gr

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News