Business & Finance Πέμπτη 25/11/2021, 10:27
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΟΤ: Τουριστικό «άνοιγμα» στη γερμανική αγορά με συμμετοχή σε roadshows

Φωτ. Intime

Σε ενημερωτικές εκδηλώσεις-roadshows που διοργάνωσε η εξειδικευμένη εταιρεία Expipoint σε επιλεγμένες γερμανικές πόλεις συμμετείχε η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας το διάστημα 1-19 Νοεμβρίου, με στόχο την περαιτέρω προβολή και προώθηση στη γερμανική αγορά των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και της ποικιλομορφίας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Συγκεκριμένα, ο ΕΟΤ έλαβε μέρος στα roadshows που πραγματοποιήθηκαν στο Ντίσελντορφ (8 Νοεμβρίου), το Ντόρτμουντ (9 Νοεμβρίου), το Μίνστερ (10 Νοεμβρίου), την Κολωνία (11 Νοεμβρίου), το Άαχεν (12 Νοεμβρίου), το Μόναχο (15  Νοεμβρίου), την Νυρεμβέργη (16 Νοεμβρίου), την Φρανκφούρτη (17 Νοεμβρίου), το Μανχάιμ (18 Νοεμβρίου) και την Στουτγκάρδη (19 Νοεμβρίου), όπου συμμετείχαν περίπου 30 τουριστικά γραφεία ανά πόλη.

eot-toyristiko-anoigma-sti-germaniki-agora-me-symmetochi-se-roadshows0

Στη διάρκειά τους έγιναν  παρουσιάσεις του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενώ οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν επίσης τα ειδικά διαμορφωμένα info desks του ΕΟΤ, όπου τους δόθηκαν διεξοδικές πληροφορίες για τη χώρα μας. Παράλληλα, στις συναντήσεις τους με την Προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας, Νικολέτα Λεκανίδη, και την αναπληρώτρια Προϊσταμένη, Αρετή Πρίνου, τα τουριστικά στελέχη της γερμανικής αγοράς αναφέρθηκαν στα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα για το 2021, εκφράζοντας ταυτόχρονα την αισιοδοξία τους για ανοδικές πωλήσεις το 2022.

Η εταιρεία Expipoint είναι μια καινούργια online επαγγελματική πλατφόρμα, που αποσκοπεί στην ουσιαστική δικτύωση της τουριστικής βιομηχανίας (Τ.Οs, αεροπορικές εταιρείες, εθνικούς οργανισμούς τουρισμού, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις κ.ά.), με τους πωλητές υπηρεσιών ταξιδίων, τα τουριστικά γραφεία και τους εργαζόμενους σε αυτά.

Σημειώνεται, τέλος, ότι όλες οι εκδηλώσεις καλύφθηκαν δημοσιογραφικά από το κορυφαίο γερμανικό τουριστικό μέσο Touristik Aktuell.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News