Business & Finance Τρίτη 9/11/2021, 16:57
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η πρώτη ελληνική πόλη – μέλος του Δικτύου Γαστρονομίας της Unesco

Φωτ. Intimenews

Η πρώτη ελληνική πόλη που καταφέρνει να ενταχθεί Δίκτυο Δημιουργικών Πόλεων Γαστρονομίας (Creative Cities of Gastronomy) της Unesco έγινε η Θεσσαλονίκη.

Το «Creative Cities of Gastronomy» αποτελεί ένα δίκτυο πόλεων που διαθέτουν παράδοση στη γαστρονομία και προωθεί την Πολιτιστική Πολυμορφία και την Αειφόρο Αστική Ανάπτυξη. Η σημασία του έγκειται στο ότι διευκολύνει τις πόλεις – μέλη στην ανταλλαγή εμπειριών, τεχνογνωσίας και πόρων.

Παράλληλα, δρα ενισχυτικά προς το δημιουργικό, κοινωνικό και οικονομικό δυναμικό της ευρύτερης περιοχής. «Τα οφέλη από μια τέτοια συμμετοχή είναι τεράστια για την πόλη που επιλέγεται από την Unesco», όπως χολίασε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη.

Η συγκεκριμένη διάκριση έρχεται να προστεθεί στη δυναμική της Θεσσαλονίκης, η οποία σε συνδυασμό με τα 15 μνημεία Unesco που διαθέτει, έχει όλα τα εχέγγυα για να αναπτυχθεί και να αναδειχθεί ακόμη περισσότερο ως τουριστικός και πολιτιστικός προορισμός.

«Η διάκριση της Θεσσαλονίκης και η επιλογή της από την Unesco να γίνει μέλος του Δικτύου Δημιουργικών Πόλεων Γαστρονομίας είναι μεγάλη χαρά για εμάς, αλλά και δικαίωση της πολύμηνης προσπάθειας που καταβάλαμε για την ενημέρωση, τον συντονισμό και όσα απαιτούνταν, ώστε να στηρίξουμε τους ενδιαφερόμενους Δήμους στη δημιουργία και υποβολή των φακέλων τους» επεσήμανε η αρμόδια υφυπουργός.

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, δήλωσε ότι «προετοιμάσαμε και καταθέσαμε έναν πλήρη φάκελο και αναδείξαμε μεταξύ άλλων την ιστορία της πόλης, τη γαστρονομική μας παράδοση όπως διαμορφώθηκε ανά τους αιώνες, το διεθνές έργο της επιστημονικής και ερευνητικής κοινότητας στον τομέα των τροφίμων, καθώς και το δημιουργικό δυναμικό της πόλης».

Για να καταλήξει: «Η γαστρονομία άλλωστε είναι βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα της Θεσσαλονίκης – η πόλη μας είναι σταυροδρόμι γεύσεων και πολιτισμών, πλέον και με τη σφραγίδα της Unesco. Η καλή τοπική κουζίνα είναι η ραχοκοκαλιά της γαστρονομικής προσφοράς, επιβραβεύεται οικονομικά και αναβαθμίζει την ταξιδιωτική εμπειρία».

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Τουρισμός: «Ασημένια» η Ελλάδα στα αμερικανικά βραβεία RCA

Πώς ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε το στοίχημα το 2021

Και μία ελληνική στις ομορφότερες πόλεις της Ευρώπης

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News