Lufthansa: Ανακάμπτουν οι αερομεταφορές – Ισχυρή η ζήτηση για τη Μεσόγειο

Αύξηση των αποτελεσμάτων της προέβλεψε για τη φετινή χρονιά η Lufthansa, ακολουθώντας τα βήματα και άλλων ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών, καθώς η ζήτηση για ταξίδια εξακολουθεί να βελτιώνεται μετά την πανδημία του κορωνοϊού.
Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης περιμένει «σημαντική βελτίωση» σε σχέση με τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων ύψους 1,5 δισ. ευρώ που είχε ανακοινώσει για το 2022. Η ζήτηση για καλοκαιρινές διακοπές στις χώρες της Μεσογείου και για ταξίδια στα δρομολόγια του Β. Ατλαντικού θα είναι ιδιαίτερα ισχυρή, εκτίμησε η Lufthansa.
«Η Lufthansa επέστρεψε», είπε ο διευθύνων σύμβουλός της, Carsten Spohr. «Μέσα σε μόλις ένα χρόνο, καταφέραμε μία πρωτοφανή οικονομική ανάκαμψη». Η μετοχή της εταιρείας έχει ενισχυθεί κατά 32% φέτος, έπειτα από την άνοδο του 26% που σημείωσε το 2022.
Οι ανακοινώσεις αυτές της Lufthansa έρχονται αφότου τόσο η Air France-KLM όσο και η μητρική της British Airways, IAG, προέβλεψαν μια ανάκαμψη που θα πλησιάσει τα προ-πανδημίας επίπεδα για το 2023. Ενώ τα οικονομικά των ευρωπαϊκών νοικοκυριών εξακολουθούν να πιέζονται από τον υψηλό πληθωρισμό, η ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια αλλά και για καλοκαιρινές διακοπές παραμένει ισχυρή.
Η παγκόσμια βιομηχανία των αερομεταφορών απολαμβάνει μια ισχυρή ανάκαμψη, αφότου οι περισσότερες χώρες απέσυραν τα περιοριστικά μέτρα που είχαν επιβληθεί κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού. Η Airbus ανακοίνωσε αυτό τον μήνα ότι αυξάνει τον ρυθμό παραγωγής στο μεγαλύτερο αεροπλάνο της για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση, ενώ αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους όπως η Ryanair Holdings έχουν δηλώσει ότι οι καλοκαιρινές κρατήσεις προϊδεάζουν για μια ισχυρή σεζόν.
Η Lufthansa σκοπεύει να αυξήσει την χωρητικότητα των πτήσεών της στο 85-90% των προ-κορωνοϊού επιπέδων, όμως προειδοποίησε ότι τα επίμονα προβλήματα στο ευρωπαϊκό σύστημα των αερομεταφορών θα περιορίσουν τη χωρητικότητα περίπου στο 75% το πρώτο τρίμηνο.
Η αεροπορική εκτιμά ότι θα κάνει περαιτέρω πρόοδο φέτος προς την επίτευξη του στόχου της για περιθώριο κέρδους τουλάχιστον 8% έως το 2024. Όπως είπε ο Spohr, ο στόχος αυτός είναι αναγκαίος για να μειωθούν τα χρέη που συσσώρευσε η Lufthansa κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού, όταν χρειάστηκε να διασωθεί από τη γερμανική κυβέρνηση.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Με υψηλές επιδόσεις ξεκίνησε τη χρονιά το «Ελ. Βενιζέλος»
Γερμανικός Τύπος: Προβλέψεις για νέο ρεκόρ στον ελληνικό τουρισμό το 2023
ING: Η Ευρώπη θα πρέπει να περιμένει για τους Κινέζους τουρίστες