Business & Finance Δευτέρα 25/01/2021, 22:47
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

Κuaishou: Ετοιμάζει τη μεγαλύτερη IPO στον πλανήτη από την αρχή της πανδημίας

Κuaishou: Ετοιμάζει τη μεγαλύτερη IPO στον πλανήτη από την αρχή της πανδημίας

Στο χρηματστήριο ετοιμάζεται να μπει η ανταγωνίστρια της κινεζικής έκδοσης του Tik Tok, σε ένα βήμα που αναμένεται να αποτελέσει τη μεγαλύτερη αρχική δημόσια εγγραφή στον πλανήτη από τότε που άρχισε η πανδημία του κορωνοϊού. 

Πρόκειται για τη Κuaishou, τεχνολογική εταιρεία με έδρα το Πεκίνο, η οποία φιλοδοξεί να αντλήσει 6,2 δισ.δολάρια από την αρχική δημόσια εγγραφή της στο Χονγκ Κονγκ στις αρχές Φεβρουαρίου, σύμφωνα με το CNN επικαλούμενο πηγή. H εταιρεία, της οποίας το όνομα σημαίνει στα κινεζικά «γρήγορο χέρι», σχεδιάζει να εκδώσει περίπου 365 εκατ.μετοχές της σε μία τιμή μεταξύ 105 και 115 δολαρίων Χονγκ Κονγκ (13,55 και 14,85 δολαρίων). Από την έκδοση αυτών των μετοχών, η εταιρεία αναμένεται να αντλήσει περί τα 5,4 δισ.δολάρια από την εισαγωγή της στο Χονγκ Κονγκ. Εάν όμως κάνει χρήση της επιλογής να εκδώσει περισσότερες μετοχές, τότε η αξία της IPO θα φθάσει τα 6,2 δισ.δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι η Kuaishou θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη IPO στον κόσμο από την αρχική δημόσια εγγραφή της Saudi Arabia αξίας 30 δισ.δολαρίων το Δεκέμβριο του 2019, σύμφωνα με στοιχεία της Refinitiv. Αντίστοιχα, θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη IPO στον τεχνολογικό τομέα από την εισαγωγή της Uber αξίας άνω των 8 δισ.δολαρίων το Μάιο του 2018.

Η Kuaishou αποτελεί μία πλατφόρμα εφαρμογών στην οποία οι χρήστες μπορούν να παρακολουθήσουν μικρής διάρκειας video και άλλο περιεχόμενο σε live stream. Το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της το αντλεί από τις δραστηριότητές της στο live-streaming – εκπροσώπησαν το 84% των εσόδων της το 2019, σύμφωνα με τα έγγραφα που έχει καταθέσει η εταιρεία στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ. Επίσης, αντλεί έσοδα και από τις online διαφημίσεις. 

Η εταιρεία, η οποία στηρίζεται από από κινεζικά social media και από τον κινεζικό κολοσσό Tencent, συστήθηκε πριν από 10 έτη και αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες εφαρμογών στην Κίνα, με 264 εκατομμμύρια καθημερινούς χρήστες το ενδεκάμηνο έως τα τέλη Νοεμβρίου του 2020, σύμφωνα με τα έγγραφα. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από cnnmoney.com

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News
TAGS