Business & Finance Δευτέρα 9/01/2023, 12:11
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η εταιρεία που μοίρασε μπόνους έως 50 μισθούς

Η εταιρεία που μοίρασε μπόνους έως 50 μισθούς

Μπόνους που κατά μέσον όρο αγγίζουν τους μισθούς πενήντα μηνών (τουλάχιστον τεσσάρων ετών) μοίρασε ναυτιλιακή στους εργαζομένους της ανάλογα με τη θέση και τον τομέα στον οποίο απασχολούνται. Ο λόγος για την Evergreen Marine Corp., η οποία έχει έδρα στην Ταϊπέι και διένειμε τα μπόνους αποκλειστικά σε υπαλλήλους με συμβόλαια εργασίας στην Ταϊβάν

Το ύψος των μπόνους στο τέλος του κάθε έτους υπολογίζονταν ανέκαθεν ανάλογα με τη συνολική επίδοση της εταιρείας, αλλά και συνεκτιμώντας την απόδοση του κάθε εργαζομένου, όπως δήλωσε η Evergreen την περασμένη Παρασκευή. Σύμφωνα με τοπικό μέσο ενημέρωσης, ορισμένοι εργαζόμενοι έλαβαν έως και 65.000 δολάρια στις 30 Δεκεμβρίου.

Το 2022 έκλεισε για την Evergreen με μία πρωτοφανή εκτόξευση στις μεταφορές διά θαλάσσης, η οποία είχε ήδη ξεκινήσει εν μέρει το 2021 λόγω της ανάκαμψης της καταναλωτικής ζήτησης και κατά συνέπεια των θαλάσσιων μεταφορών μετά την πανδημία. Εκτιμάται πως τα έσοδα της Evergreen το 2022 θα ανέλθουν στο επίπεδο ρεκόρ των 20,7 δισ. δολαρίων, ποσό υπερτριπλάσιο σε σχέση με τις πωλήσεις του 2020.

Η εταιρεία που μοίρασε μπόνους έως 50 μισθούς-1

Ωστόσο, δεν διανεμήθηκε σε όλους τους εργαζομένους εξίσου μεγάλο ποσό. Σύμφωνα με τον κινεζικό όμιλο ΜΜΕ Caixin, ορισμένοι διαμαρτυρήθηκαν ότι υπήρξε άδικη αντιμετώπιση, καθώς έλαβαν μπόνους πέντε έως οκτώ φορές οι μισθοί τους τους.

Σε κάθε περίπτωση ενδέχεται να είναι η τελευταία φορά για αρκετά χρόνια που δίνονται τέτοια μπόνους, καθώς οι ναυτιλιακές προειδοποιούν πως η διεθνής οικονομική συρρίκνωση σε συνδυασμό με τη μείωση του όγκου των φορτίων θα πλήξουν την κερδοφορία το 2023. Ενδεικτικά, η μετοχή της Evergreen κατρακύλησε κατά 54% το 2022, μετά το εντυπωσιακό ράλι του 250% το 2021.

Υπενθυμίζεται πως το όνομα της Evergreen έφτασε στα πρωτοσέλιδα ανά τον κόσμο, όταν τον Μάρτιο του 2021 το πλοίο Ever Given που διαχειριζόταν προσάραξε στη Διώρυγα του Σουέζ επί έξι μέρες, παρεμποδίζοντας την κίνηση σε μία από τις σημαντικότερες θαλάσσιες διόδους διεθνώς.

moneyreview.gr με πληροοφορίες από Bloomberg

Διαβάστε επίσης:

Μείωση στην παγκόσμια ζήτηση για κοντέινερ «βλέπει» η Maersk: Οι πιέσεις στην αγορά

Εμπόριο: Τα άδεια κοντέινερ και το αναπάντεχο πρόβλημα

Στα ύψη οι ναύλοι για τη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου – Η ασάφεια και ο σκοτεινός στόλος

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News