Business & Finance Πέμπτη 31/12/2020, 14:05
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Apple απέσυρε 39.000 εφαρμογές παιχνιδιών από το App Store στην Κίνα

Φωτ. Unsplash/Sara Kurfev

Στη μεγαλύτερη κατάργηση εφαρμογών που έχει καταγραφεί ποτέ προχώρησε σήμερα, τελευταία ημέρα του χρόνου, η Apple, αφαιρώντας από το App Store της Κίνας 39.000 παιχνίδια, θέλοντας να ευθυγραμμισθεί με τις επιταγές των κινεζικών αρχών. 

Οι προγραμματιστές των εφαρμογών όφειλαν έως σήμερα να εξασφαλίσουν μια ειδική άδεια, ούτως ώστε να λειτουργούν στην Κίνα, σε μια προσπάθεια των κινεζικών αρχών να περιορίσουν τα παιχνίδια τα οποία δεν έχουν επίσημη έγκριση. 

Συνολικά μαζί με τις υπόλοιπες κατηγορίες, οι εφαρμογές που αποσύρθηκαν ξεπέρασαν τις 46.000, ενώ ανάμεσα σε αυτά που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις είναι τα δημοφιλή Creed Identity και NBA 2K20, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Qimai, η οποία όπως επισημαίνει μόνο 74 από τα 1.500 παιχνίδια επί πληρωμή, παρέμειναν στο AppStore.  

Η Apple αρχικά είχα δώσει διορία έως τα τέλη του περασμένου Ιουνίου στους προγραμματιστές για να εξασφαλίσουν την κυβερνητική άδεια που τους επιτρέπει να λειτουργούν εφαρμογές επί πληρωμή στη μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά παιχνιδιών στον κόσμο και στη συνέχεια επέκτεινε τη διορία αυτή έως τις 31 Δεκεμβρίου. 

Όπως αναφέρει το Reuters, οι εφαρμογές στα αντίστοιχα καταστήματα με λειτουργικό Android, έχουν από καιρό φροντίσει να αποκτήσουν τη σχετική άδεια, ενώ δεν υπάρχει κάποια εξήγηση ή ενημέρωση από πλευράς Apple, γιατί πιέζει τους προγραμματιστές να προβούν στην ίδια κίνηση. Σύμφωνα με αναλυτές η κίνηση αυτή αντανακλά τις προσπάθειες της αμερικανικής τεχνολογικής εταιρείας να μην αφήσει νομικά κενά την Κίνα, ενώ παράλληλα η κατάργηση των εφαρμογών δεν αναμένεται να έχει κάποιο σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδά της, όπως είχε συνέβη στο παρελθόν με παρόμοιες κινήσεις. 

Ωστόσο όπως υπογραμμίζει ο Τοντ Κουνς διευθυντής μάρκετινγκ στην AppInChina, μια εταιρεία που βοηθάει εταιρείες να διανείμουν τις εφαρμογές τους στις παγκόσμιες αγορές, «η μεγάλη αυτή μεταστροφή της Apple να δέχεται στο κατάστημά της επί πληρωμή εφαρμογές μόνο αν έχουν τη σχετική άδεια, σε συνδυασμό με τον πολύ περιορισμένο αριθμό αδειών που ενέκρινε φέτος το Πεκίνο, ενδεχομένως να οδηγήσει μεγάλη μερίδα των προγραμματιστών να υιοθετήσουν ένα μοντέλο για την Κίνα το οποίο θα στηρίζεταιστα διαφημιστικά έσοδα».

moneyreview με πληροφορίες από Reuters

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News