Business & Finance Πέμπτη 8/12/2022, 14:54
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το marketing της αηδίας: Πώς ένα παλιό brand τροφίμων γίνεται της μόδας

Το marketing της αηδίας: Πώς ένα παλιό brand τροφίμων γίνεται της μόδας

Τι κάνει ένα παλιό brand τροφίμων για να κερδίσει την προσοχή των καταναλωτών σε μία εποχή που το TikTok φτιάχνει μόδες και τάσεις στην αγορά; Όπως φαίνεται, ποντάρει στον παράγοντα της αηδίας.

Πρόκειται για μια νέα τάση στην αγορά των τροφίμων, όπου οι εταιρείες κυκλοφορούν limited edition προϊόντα με συνδυασμούς γεύσεων που μοιάζουν τουλάχιστον αντισυμβατικοί και αταίριαστοι.

Οι διαφημιστικές καμπάνιες κάνουν πολλούς καταναλωτές να αναρωτιούνται εάν πρόκειται για ένα –ενδεχομένως κακόγουστο- αστείο, όμως τελικά πετυχαίνουν τον σκοπό τους: Τίτλοι του στυλ «δοκιμάσαμε το τάδε προϊόν για να μην χρειαστεί να το δοκιμάσετε εσείς» φέρνουν τη δημοσιότητα που επιζητούν αυτά τα παραδοσιακά brands και τελικά κάνουν τους καταναλωτές να ασχολούνται μαζί τους και να σκέφτονται «πρέπει να το δοκιμάσω αυτό».  

Το Fast Company συγκέντρωσε μερικούς από τους απροσδόκητους συνδυασμούς που ποντάρουν σε αυτού του είδους marketing.

Παγωτό macaroni & cheese

Ο συνεργάτης της Kraft στο παγωτό, Van Leeuwen, έστειλε δείγματα σε influencers και διαφημίσεις μέσω των social media για να οδηγήσει τους καταναλωτές σε καντίνες, από όπου πούλησε 6.000 συσκευασίες μίας πίντας από αυτό το παγωτό (στα 12 δολάρια η κάθε μία). Το αποτέλεσμα ήταν ότι είχε 5,3 δισ. impressions στα social media και αύξηση 4% στις πωλήσεις του παραδοσιακού mac and cheese της Kraft.

Αναψυκτικό με γεύση Cheetos;

Η αρχική συνεργασία του brand αναψυκτικών Mountain Dew με τα Cheetos, τον Αύγουστο του 2021 έγινε sold out σε λιγότερο από μία ώρα. Οκτώ μήνες αργότερα, η Mountain Dew επέστρεψε με το «επίσημο ποτό της κόλασης».

Όταν τα Starbucks συνάντησαν το Spam

Η μανία με το Pumpkin Spice Latte των Starbucks έγινε αφορμή για ένα post στο Facebook για ένα δήθεν Pumpkin Spice Spam, το 2017. Όμως όταν το post έλαβε χιλιάδες shares, comments και likes, οι δύο εταιρείες μπήκαν σε σκέψεις. Δύο χρόνια μετά, μία limited edition εκδοχή του προϊόντος αυτού ξεπούλησε στο walmart.com σε λιγότερο από επτά ώρες.

Ποιος θέλει τυρί στο μαρτίνι του

Η πανδημία που έσπρωξε τους καταναλωτές στο λεγόμενο comfort food ανέβασε τις πωλήσεις του Velveeta, ενός αμερικανικού brand επεξεργασμένου τυριού. Τώρα, η Kraft σκέφτηκε να δημιουργήσει ένα μαρτίνι με βότκα που έχει τη γεύση τυριού.

Δημητριακά και χυμός στο ίδιο μπολ

Η εταιρεία χυμών Tropicana κυκλοφόρησε τα Tropicana Crunch, διαφημίζοντάς τα ως «τα πρώτα δημητριακά φτιαγμένα για χυμό πορτοκαλιού (και ίσως τα τελευταία)». Ο συνδυασμός είναι αμφιλεγόμενος, όμως η διαφημιστική καμπάνια συγκέντρωσε 3,87 δισ. impressions στα social media.

Μπύρα μουστάρδας

Το 2020, το brand μουστάρδας French’s συνεργάστηκε με την ζυθοποιία Oskar Blues Brewery για να κυκλοφορήσει μία γεύση που δεν είναι για όλους.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Pepsi με γάλα: Μέχρι πού θα φτάσει μια πολυεθνική για να γίνει viral στο TikTok

Coca Cola: Να γιατί δεν μας λέει τι έχουν μέσα τα αναψυκτικά της

Διαφήμιση VS πραγματικότητας: Οι εικόνες που «ξεμπροστιάζουν» τις αλυσίδες fast food

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News