Business & Finance Πέμπτη 20/10/2022, 10:12
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καταναλωτική μανία με τα προϊόντα Hermes: «Ανοσία» της πολυτέλειας στον πληθωρισμό

Καταναλωτική μανία με τα προϊόντα Hermes: «Ανοσία» της πολυτέλειας στον πληθωρισμό

Εκτινάχθηκαν οι διεθνείς πωλήσεις της Hermes, ξεπερνώντας μάλιστα κατά πολύ τη μέση εκτίμηση, καθώς η όρεξη των καταναλωτών στην Κίνα επέστρεψε δυναμικά μετά την άρση των υγειονομικών περιορισμών για τον κορωνοϊό.

Το τρίτο τρίμηνο τα έσοδα της εταιρείας προϊόντων πολυτελείας αυξήθηκαν κατά 24% στα 3,1 δισ. δολάρια, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν (εξαιρώντας τις διακυμάνσεις των νομισμάτων), άνοδο 15%. Ο μεγαλύτερος τομέας της εταιρείας, τα δερμάτινα και είδη ιππασίας, διογκώθηκε κατά 13%.

Η ώθηση δόθηκε ιδίως από την Κίνα, όπου παρότι τα καταστήματα έκλεισαν ξανά για μικρά χρονικά διαστήματα το τρίτο τρίμηνο (στο πλαίσιο της πολιτικής zero-Covid), οι καταναλωτές επέστρεψαν στα καταστήματα της Hermes. Ενδεικτικά, τα έσοδα από την ευρύτερη περιοχή Ασίας – Ειρηνικού πλην της Ιαπωνίας αυξήθηκαν κατά το ένα τρίτο στο ίδιο διάστημα.

Ανθεκτικά τα είδη πολυτελείας στον πληθωρισμό

Τα αποτελέσματα της Hermes είναι ένα ακόμη δείγμα της ανθεκτικότητας του κλάδου πολυτελείας στην άνοδο του πληθωρισμού και στη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος παγκοσμίως. Μάλιστα, ο οίκος επιβεβαίωσε τις προβλέψεις του για μεσοπρόθεσμη αύξηση των εσόδων «παρά τις οικονομικές, γεωπολιτικές και νομισματικές αβεβαιότητες στον κόσμο».

Την περασμένη εβδομάδα, η LVMH, ιδιοκτήτρια μεταξύ άλλων των Louis Vuitton και Christian Dior, ανακοίνωσε άλμα 22% στις πωλήσεις ειδών μόδας το τρίτο τρίμηνο.

Ο οικονομικός διευθυντής της LVMH είχε πει στους αναλυτές ότι σε προηγούμενες υφέσεις της οικονομίας οι πελάτες των ειδών πολυτελείας αντιδρούσαν περισσότερο σε σοκ στις αγορές, παρά στην επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης. Σε αντίθεση με το μαζικό λιανεμπόριο, η LVMH έχει τη δυνατότητα να μετακυλίσει τις αυξήσεις κόστους στους εύπορους πελάτες της, είχε δηλώσει.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Ποια ακρίβεια; Ξεπουλάνε Dior, Louis Vuitton και Bulgari

Versace, Dior, Louis Vuitton: Γιατί όλα κοστίζουν ακριβότερα – Όχι, δεν φταίει ο πληθωρισμός

O «Άγιος» της μόδας: Ο Αμερικανός ζιγκολό, ένας παλιός Σκαραβαίος και η παντοδυναμία του γκρεζ

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News