Business & Finance Δευτέρα 21/12/2020, 22:52
ΗΠΑ

Αγορές τελευταίας στιγμής έδωσαν ώθηση στο «Σούπερ Σάββατο»

φωτ. REUTERS

Η ανάγκη των Αμερικανών καταναλωτών να αγοράσουν δώρα για τα Χριστούγεννα τους ώθησε τελικά σε αγορές της τελευταίας στιγμής το Σάββατο που πέρασε, γνωστό ως “Σούπερ Σάββατο” για τον κόσμο της λιανικής. Η κίνηση μπορεί να ήταν μειωμένη σε σχέση με πέρυσι, όμως η μείωση δεν ήταν τόσο μεγάλη όσο στη διάρκεια της Black Friday, της ημέρας μετά την αργία των Ευχαριστιών. 

Εξω από αρκετά πολυκαταστήματα σχηματίστηκαν ουρές, ενώ στα ράφια παρατηρήθηκαν ελλείψεις σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως παιχνίδια. Αυτές οι «οικείες» εικόνες της εορταστικής περιόδου ερμηνεύθηκαν ως ένα θετικό σημάδια για το λιανεμπόριο, εν μέσω ενδείξεων ότι τα νέα επιδόματα που θα δοθούν στο πλαίσιο του νέου πακέτου μέτρων μαζί με τον εμβολιασμό μπορεί να δώσουν κάποια ζωή στην καταναλωτική κίνηση. 

Σύμφωνα με στοιχεία της RetailNext, ο αριθμός των καταναλωτών ήταν μειωμένος 40,9% συγκριτικά με το περυσινό Σάββατο πριν από τα Χριστούγεννα. Συγκριτικά όμως, η πτώση αυτή ήταν μικρότερη από την αντίστοιχη 48% της Black Friday, η οποία αποτελεί παραδοσιακά την πιο «δυνατή» σε αγορές ημέρα του έτους. 

Αντίστοιχα, οι αγορές μέσω Διαδικτύου το Σάββατο έφθασαν την αξία των 1,6 δισ.δολαρίων, σύμφωνα με στοιχεία της Adobe Analytics, ποσό αυξημένο κατά 29,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή ημέρα. Η αύξηση οφείλεται κατά το πλείστον στο γεγονός ότι πολλοί Αμερικανοί έκαναν την παραγγελία τους μέσω Διαδικτύου και μετέβησαν εν συνεχεία στο κατάστημα για να πάρουν την αγορά τους. 

Βεβαίως, στις περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα κορωνοϊού, η εικόνα ήταν διαφορετική. Για παράδειγμα, στην Καλιφόρνια η κίνηση ήταν πολύ περιορισμένη, παρουσιάζοντας πτώση 55% σε σχέση με πέρυσι. Μάλιστα, η Apple έκλεισε προσωρινά και τα 53 καταστήματά της στην Καλιφόρνια ως μία προληπτική κίνηση κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού. 

Πηγή: CNBC

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News