Business & Finance Πέμπτη 17/12/2020, 15:51
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πυρά Facebook κατά της Apple 

Στο στόχαστρο του Facebook έχει μπει το τελευταίο διάστημα η Apple, αναφορικά με την αλλαγή που πρόκειται να πραγματοποιήσει στην πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

Σήμερα το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης κυκλοφόρησε μια καμπάνια, με την οποία προειδοποιεί τους καταναλωτές ότι θα πρέπει να αρχίζουν να αναλογίζονται το ενδεχόμενο στο εγγύς μέλλον να πληρώνουν για εφαρμογές οι οποίες επί του παρόντος διατίθενται δωρεάν. 

Η στοχοποίηση αυτή του Facebook, έχει να κάνει με την απόφασή της ακριβότερης εταιρείας στον κόσμο να αλλάξει την πολιτική της σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών. 

Συγκεκριμένα η Apple σύντομα θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο θα προβάλλονται οι διαφημίσεις στις συσκευές iPhones. Επί της ουσίας η εταιρεία θα επαναφέρει μια επιλογή την οποία την είχε αφήσει στο περιθώριο, όταν οι χρήστες ανοίγουν μια εφαρμογή. Με αυτή τη ρύθμιση θα αλλάξει δραστικά ο τρόπος που θα προβάλλονται οι διαφημίσεις, καθώς οι χρήστες πλέον θα έχουν την επιλογή να μην στοχεύονται από τους διαφημιζόμενους, αποκλείοντας την προβολή διαφημίσεων.  

Το Facebook ισχυρίζεται ότι η Apple με αυτό τον τρόπο «απειλεί τις προσωποποιημένες διαφημίσεις και τα εκατομμύρια των μικρών επιχειρήσεων οι οποίες στηρίζονται στην αναζήτηση και στην προσέγγιση νέων πελατών. 

Από τον Ιούλιο όταν και η Apple έκανε για πρώτη φορά γνωστές τις προθέσεις της, το Facebook έχει επιδοθεί σε μια εκστρατεία κατά της καινούργιας πολιτικής, καθώς όπως υποστηρίζει καταδικάζει τις ελεύθερες εφαρμογές να μεταλλαχθούν σε επί πληρωμή (εφόσον θα στερούνται τα έσοδα από τις διαφημίσεις από τη στιγμή δεν θα προβάλλονται στις εφαρμογές).

Και όπως υποστηρίζει το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο από τη στοχευμένη διαφήμιση στους χρήστες αποκομίζει δεκάδες δισ. δολάρια σε έσοδα, απώτερος σκοπός της Apple είναι οι εφαρμογές να είναι επί πληρωμή για να αποκομίζει το 30% του ποσοστού που χρεώνει για κάθε αγορά που πραγματοποιείται στο App Store. 

H Apple από τη μεριά της με μια λιτή ανακοίνωση υποστήριξε την πολιτική της, δηλώνοντας ότι είναι θέμα προστασίας των χρηστών της, οι οποίοι πρέπει να ξέρουν από ποιους συλλέγονται τα δεδομένα τους όπως και που διαχέονται. 

moneyreview.gr με πληρoφορίες από CNBC

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News