Business & Finance Πέμπτη 10/02/2022, 16:59
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Ψήνεται» το πρώτο ψηφιακό μπέργκερ – Τα McDonald’s μπαίνουν στο metaverse

«Ψήνεται» το πρώτο ψηφιακό μπέργκερ – Τα McDonald’s μπαίνουν στο metaverse

Την είσοδο τους στον κόσμο του metaverse ετοιμάζουν τα McDonald’s, τα οποία υπέβαλαν μια σειρά εμπορικών αιτημάτων στις αμερικανικές υπηρεσίες, με στόχο το άνοιγμα του πρώτου ψηφιακού καταστήματος. 

Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού, με αυτό τον τρόπο, εντάσσεται στη μακρά λίστα των επιχειρήσεων, οι οποίες επιθυμούν να αποτελέσουν τμήμα της τρίτης γενιάς ίντερνετ (Web 3.0), το οποίο περιλαμβάνει και την εικονική πραγματικότητα. 

Η εταιρεία, συγκεκριμένα, υπέβαλε 10 διαφορετικές εμπορικές αιτήσεις στην Υπηρεσία Εμπορίου και Πατέντας των ΗΠΑ, καλύπτοντας τόσο τα καταστήματα McDonald’s όσο και τα καταστήματα McCafe. 

Μεταξύ άλλων, τα αιτήματα αφορούν: 

  • ψηφιακά προϊόντα τροφίμων και μη αλκοολούχων ποτών 
  • NFTs 
  • ψηφιακό κατάστημα με δυνατότητα κατ’ οίκον παράδοσης των προϊόντων 
  • ψηφιακές υπηρεσίες διασκέδασης 

Όλα τα παραπάνω, σύμφωνα με το σκεπτικό της εταιρείας, θα προστατεύσουν τα πνευματικά δικαιώματα των McDonald’s στο metaverse, έχοντας τη δυνατότητα πώλησης λαχταριστών μπέργκερ τόσο στον ψηφιακό όσο και στον πραγματικό κόσμο. 

Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχες κινήσεις έχουν δρομολογήσει κι άλλες εταιρείες – κολοσσοί, όπως η Nike, η Gucci, η Microsoft και η Crocs. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από BusinessInsider

Διαβάστε επίσης:

Βιασμός στο metaverse: Τι κάνει τώρα ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ

Πρώτα βήματα προς το metaverse κάνει και η Walmart

Γιατί οι επενδυτές ξοδεύουν εκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακά ακίνητα

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News