Business & Finance Τρίτη 4/01/2022, 09:55
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Accenture: Θα ξεπεράσουν το 1,2 τρισ. δολάρια οι αγορές στα social media έως το 2025

Φωτ. Unsplash

Οι ηλεκτρονικές αγορές μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, TikTok και WeChat, αναμένεται να επιταχυνθούν τρεις φορές ταχύτερα σε σχέση με τα παραδοσιακά κανάλια πώλησης τα επόμενα τρία χρόνια, σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της Accenture.

Βάσει των εκτιμήσεων της έκθεσης, η συνολική αξία του κοινωνικού εμπορίου, των συναλλαγών δηλαδή που πραγματοποιούνται εξ ολοκλήρου μέσω ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης, θα φθάσει το 1,2 τρισ. δολάρια έως το 2025, από 492 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021. 

accenture-tha-xeperasoyn-to-1-2-tris-dolaria-oi-agores-sta-social-media-eos-to-20250

Όπως επισημαίνεται στην έκθεση, η άνοδος αυτή θα τροφοδοτηθεί κυρίως από τους καταναλωτές της Generation Z και τους Millennial, οι οποίοι προβλέπεται ότι θα αντιπροσωπεύουν το 62% των συνολικών δαπανών. 

accenture-tha-xeperasoyn-to-1-2-tris-dolaria-oi-agores-sta-social-media-eos-to-20251

Τα πιο δημοφιλή προϊόντα που πωλούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι τα ρούχα, τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και τα προϊόντα για τη διακόσμηση του σπιτιού. Τα προϊόντα που αφορούν την ομορφιά και την προσωπική υγιεινή τυγχάνουν επίσης υψηλής ζήτησης, με τους influencers στα social media να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο.

Περισσότερο από το ήμισυ που συμμετείχε στην έρευνα δήλωσε ότι είναι πιθανό να υποστηρίξει τις μικρές επιχειρήσεις έναντι των μεγαλύτερων και πιθανότατα θα αγόραζε ξανά από αυτές. 

Η Accenture διαπίστωσε επίσης ότι περίπου 3,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2021, περνώντας κατά μέσο όρο σε αυτά δυόμισι ώρες την ημέρα. 

Η αγορά του κοινωνικού εμπορίου είναι λιγότερο κορεσμένη στις ΗΠΑ και στο Ηνωμένο Βασίλειο σε σχέση με την Κίνα, όπου το 80% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πραγματοποιούν αγορές μέσω των social media, σύμφωνα με την Accenture. 

Η Κίνα αναμένεται να παραμείνει η πιο προηγμένη αγορά κοινωνικού εμπορίου σε μέγεθος και ωριμότητα, με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη να σημειώνεται στις αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Ινδία και η Βραζιλία. 

Η μελέτη βασίστηκε σε διαδικτυακή έρευνα με 10.053 χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Κίνα, την Ινδία, τη Βραζιλία, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία διεξήχθη από τις 12 Αυγούστου έως τις 3 Σεπτεμβρίου.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Διαβάστε επίσης:

Φυσικό λιανικό εμπόριο και e-commerce

Instagram: Οι διάσημοι με τους περισσότερους fake followers

e-εμπόριο: Πώς ωφελεί οικονομία, καταναλωτές και επιχειρήσεις

 

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News