Business & Finance Δευτέρα 29/11/2021, 20:01
ΗΠΑ

Cyber Monday: Οι φετινές αγορές έχασαν τη «λάμψη» τους

Cyber Monday: Οι φετινές αγορές έχασαν τη «λάμψη» τους

Σε χαμηλότερα επίπεδα προβλέπονται οι φετινές online πωλήσεις στη διάρκεια της σημερινής ημέρας της Cyber Monday σε σχέση με την περυσινή, καθώς υπήρξαν λιγότερες προσφορές και οι επιλογές πιο περιορισμένες εξαιτίας των διαταραχών στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα. 

Οι όμιλοι λιανικής έχουν αρχίσει φέτος τις προσφορές τους εδώ και αρκετές εβδομάδες προκειμένου να διαφυλάξουν τα περιθώρια κέρδους τους εν μέσω των συνεχιζόμενων προβλημάτων στην αλυσίδα προσφοράς και του αυξημένου κόστος πρώτων υλών, προκειμένου να διαχειριστούν με καλύτερο τρόπο τα αποθέματά τους και τις ελλείψεις αγαθών εν όψει της εορταστικής περιόδου.

Οι προσπάθειες αυτές όμως φαίνεται να έχουν δυσμενή αντίκτυπο στην προσέλκυση των καταναλωτών κατά τις παραδοσιακά σημαντικές ημέρες της φετινής περιόδου όσον αφορά στις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών, με την Adobe Analytics να προβλέπει ότι οι online δαπάνες στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου που ακολούθησε τη Black Friday παρουσίασαν φέτος πτώση για πρώτη φορά έως σήμερα.

«Οι online πωλήσεις τις μεγάλες ημέρες των καταναλωτικών αγορών, όπως η Ημέρα των Ευχαριστιών και η Black Friday, επιδεινώθηκαν για πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ σε μία εξέλιξη που αρχίζει να αλλάζει την παραδοσιακή μορφή της εορταστικής περιόδου», αναφέρει ο Τέιλορ Σκρέιντερ, διευθυντής της Adobe Digital Insights. 

Οι αμερικανικές δαπάνες μέσω Διαδικτύου τη σημερινή ημέρα της Cyber Monday, που έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής από τα μέσα της δεκαετίας του 2000, αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 10,2 έως 11,3 δισ.δολαρίων, σύμφωνα με προκαταρκτικές εκτιμήσεις της Adobe. Τα νούμερα αυτά μεταφράζονται ωστόσο σε στάσιμη αύξηση από τα περυσινά επίπεδα των 10,8 δισ.δολαρίων, που συνιστούν αύξηση 15% σε σχέση με το 2019.

Ακόμη ένα χαρακτηριστικό που παρατηρήθηκε κατά τη φετινή Cyber Monday είναι ότι δεν υπήρξε τόσο μεγάλος ενθουσιασμό στα social media για το γεγονός. «Η Cyber Monday παρότι συνεχίζει να αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός, ειδικά στον ψηφιακό κόσμο, δεν συνοδεύθηκε από ανάλογο ενθουσιασμό φέτος και αυτό έκανε τη διαφορά», αναφέρει ο υπεύθυνος πωλήσεις λιανικής στην Saleforce. 

Επίσης, το σύνολο των προσφορών στις ΗΠΑ στη διάρκεια της εβδομάδας έως τη Cyber Monday ήταν κατά μέσο όρο μικρότερο 8% από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σύμφωνα με τη Salesforce.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters 

Διαβάστε επίσης:

Μετά τη Βlack Friday, η Cyber Monday: Τζίρο 300 εκατ.ευρώ περιμένει η αγορά

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News