Business & Finance Πέμπτη 18/11/2021, 17:23
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τίτλοι τέλους για τα παραδοσιακά πολυκαταστήματα; Η συνταγή της επιτυχίας του Macy’s

Τίτλοι τέλους για τα παραδοσιακά πολυκαταστήματα; Η συνταγή της επιτυχίας του Macy’s

Τα μεγαλύτερα και δημοφιλέστερα πολυκαταστήματα στον κόσμο, στολίζουν τις βιτρίνες τους για τα φετινά χριστούγεννα της «επιστροφής στην κανονικότητα», περιμένοντας να τις απολαύσουν και να τις φωτογραφίσουν μικροί και μεγάλοι. Αντιθέτως, λίγο πριν το χριστουγεννιάτικο «μπουμ» των εμπορικών καταστημάτων, όποτε και σημειώνουν υψηλό τζίρο, η Macy’s ανακοίνωσε αλλαγή στρατηγικής.

Το μεγαλύτερο εμπορικό κατάστημα του κόσμου ανακοίνωσε σήμερα ότι πέραν των 125 φυσικών καταστημάτων που σκοπεύει να κλείσει μέχρι το 2023, θα μπει λουκέτο και σε 10 ακόμη. Τις λεπτομέρειες για τα 10 επιπλέον καταστήματα θα δώσει τον Ιανουάριο.

Τίτλοι τέλους για τα παραδοσιακά πολυκαταστήματα; Η συνταγή της επιτυχίας του Macy’s-1

Ο λόγος

Η ανακοίνωση της Macy’s κάθε άλλο παρά δυσάρεστη είναι, αφού όπως επεσήμανε σήμερα ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Adrian Mitchell, το κλείσιμο των καταστημάτων υποδηλώνει στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. «Η ψηφιακή μας απόδοση είναι ισχυρότερη στις αγορές, όπου διατηρούμε φυσικά καταστήματα», τόνισε ο ίδιος.

Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια, η Macy’s έχει δοκιμάσει ένα διαφορετικό μοντέλο για τα φυσικά της καταστήματα, απομακρύνοντάς τα από τους χώρους των mall, όπου συνήθως βρίσκονταν.

Πλέον τα νέα καταστήματα της Macy’s στήνονται σε μικρότερους χώρους και εκτός των mall. Όπως επιβεβαιώνει ο Mitchell η στρατηγική αυτή αποδίδει καρπούς. Στις νέες τοποθεσίες σημειώνονται υψηλά επίπεδα πωλήσεων, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της εταιρείας.

Σύμφωνα με τον ίδιο τα καταστήματα της Macy’s εκτός των mall είναι ο «ξεκάθαρος δρόμος» για την εταιρεία.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα εξαιρετικά αισιόδοξη εικόνα στα οικονομικά αποτελέσματα τρίτου τριμήνου, με 4,4 εκατ. νέους πελάτες και 5,4 δισ. δολάρια σε πωλήσεις σε σχέση με 3,99 δισ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Τα καθαρά της έσοδα διαμορφώθηκαν σε 239 εκατ. δολάρια σε αντίθεση με τις απώλειες ύψους 91 εκατ. δολαρίων το 2020.

Τίτλοι τέλους για τα παραδοσιακά πολυκαταστήματα; Η συνταγή της επιτυχίας του Macy’s-2

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC

Διαβάστε επίσης:

Black Friday διαρκείας

Γράφημα: Πώς «βούτηξαν» οι δαπάνες των ελληνικών νοικοκυριών στην πανδημία

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News