Business & Finance Παρασκευή 12/11/2021, 11:44
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Louis Vuitton: Σχέδια για το πρώτο duty-free κατάστημα στην Κίνα 

Το 2019 και πριν από την εμφάνιση της πανδημίας η αξία της αγοράς αφορολόγητων ειδών ανερχόταν στα 86 δισ. δολάρια

Φωτ. ΑΡ

Σχέδια για το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος duty-free της Louis Vuitton, εξετάζει ο γαλλικός όμιλος LVMH, ο οποίος και έχει υπό τη σκέπη του την εταιρεία πολυτελών ειδών, όπως αναφέρει με δημοσίευμά του το πρακτορείο Reuters, επικαλούμενο δύο πηγές με γνώση επί του θέματος. 

Σύμφωνα με τις πηγές αυτές, η κίνηση αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη αναθεώρηση της στρατηγικής της γαλλικής εταιρείας, η οποία έως σήμερα είναι να μην παρέχει εκπτώσεις στα προϊόντα της. Η Louis Vuitton είναι η εταιρεία που συνεισφέρει τα περισσότερα έσοδα στον όμιλο LVMH. 

Όπως αναφέρουν οι πηγές, ο σχεδιασμός της εταιρείας προβλέπει το άνοιγμα του καταστήματος στο νησί Χαϊνάν -ένας προορισμός για διακοπές πολυτελείας-, στο εμπορικό κέντρο Haitang Bay Mall στο τουριστικό θέρετρο Σανυά. Μάλιστα όπως σημειώνει η μία πηγή, η γαλλική εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες με την ιδιοκτήτρια του Mall, την κρατική China Duty Free Group.

Με την κίνηση αυτή η Louis Vuitton θέλει να εισχωρήσει αφενός περισσότερο στην κινεζική αγορά, συγχρόνως όμως εισέρχεται σε μια πρωτόγνωρη αγορά για εκείνη, αυτή των καταστημάτων duty-free.  

Το 2019 και πριν από την εμφάνιση της πανδημίας η αξία της αγοράς αφορολόγητων ειδών ανερχόταν στα 86 δισ. δολάρια, για να συρρικνωθεί σχεδόν στο ήμισυ στα 45 δισ. δολάρια το 2020, σύμφωνα με την Generation Research, εταιρεία παροχής δεδομένων για τις λιανικές και τις αφορολόγητες αγορές.

Εν μέσω της πανδημίας και με τους Κινέζους καταναλωτές να μην μπορούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, οι πωλήσεις στο νησί Χαϊνάν γνώρισαν εκρηκτική άνοδο, καθώς οι ταξιδιώτες με υψηλά εισοδήματα συσσωρεύθηκαν στο συγκεκριμένο νησί.  

Οι περιορισμοί στα διεθνή ταξίδια σημαίνουν ότι οι αγορές των καταναλωτών με υψηλά εισοδήματα παρέμειναν εντός Κίνας, μια κατάσταση την οποία το Πεκίνο θέλει να διατηρηθεί, σύμφωνα με αναλυτές της Bernstein.

Πέρυσι, η κινεζική κυβέρνηση τριπλασίασε το ποσό που μπορούν οι καταναλωτές να αγοράσουν από τα duty-free καταστήματα στο Χαϊνάν, στα 100.000 γιουάν (15.635 δολάρια ΗΠΑ) τον χρόνο, ενώ παράλληλα ήρε ορισμένα όρια στις εν λόγω αγορές.

Μια κίνηση που βοήθησε τις πωλήσεις αφορολόγητων στο νησί, οι οποίες έχουν πενταπλασιαστεί από τα επίπεδα πριν από την πανδημία, ενώ ο στόχος του Πεκίνου για πωλήσεις 700 εκατομμυρίων γιουάν έως το 2030 συνεπάγεται μια ετήσια αύξηση της τάξεως του 37%, σύμφωνα με τους αναλυτές της Bernstein.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Refundit στο «MR»: Μας ενδιαφέρει το ελληνικό tax free – Ευκαιρία για τα φορολογικά σας έσοδα  

Lonely Planet: Οι 10 κορυφαίοι προορισμοί για το 2022

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News