Business & Finance Δευτέρα 27/09/2021, 13:43
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Aldi: Επέκταση στη Βρετανία με επενδύσεις ύψους 1,8 δισ. δολαρίων

Έχει ξεκινήσει συνεργασία με την εταιρεία delivery Deliveroo

Φωτ. Reuters

Να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στη Μεγάλη Βρετανία επιδιώκει η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ χαμηλού κόστους, Aldi, καθώς με σημερινή της δήλωση ανακοίνωσε ότι η θυγατρική της σε Βρετανία και Ιρλανδία θα προβεί σε επενδύσεις ύψους 1,8 δισ. δολαρίων (1,3 δισ. λίρες) τα επόμενα δύο χρόνια προκειμένου να επιταχύνει την ανάπτυξή της.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εταιρεία σχεδιάζει το άνοιγμα 100 νέων καταστημάτων στη Βρετανία, την επέκταση των δομών της στις μεταφορές όπου σε αυτές θα περιλαμβάνεται και ένα νέο κέντρο διανομής στην κεντρική Αγγλία, ενώ θα επενδύσει και στην τεχνολογία.
Βάσει των εκτιμήσεών της η εταιρεία αναμένει να δημιουργήσει 2.000 νέες θέσεις εργασίας το 2022, οι οποίες θα προστεθούν στις ήδη υπάρχουσες 7.000 θέσεις που δημιουργήθηκαν στο διάστημα των τελευταίων δύο ετών.

Η ανάπτυξη της Aldi όπως και της επίσης γερμανικής ανταγωνίστριάς της, Lidl, τα τελευταία δέκα χρόνια, έχει εξαναγκάσει τις μεγάλες βρετανικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, Tesco, Sainsbury’s Asda και Morrisons να μειώσουν τις τιμές τους, προκειμένου να τις ανταγωνιστούν.

Εντούτοις κατά τη διάρκεια της πανδημίας το μερίδιο αγοράς της Aldi περιορίσθηκε κυρίως εξαιτίας της ελλειπούς παρουσίας της στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Πρόκειται για την πέμπτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Βρετανία, με 920 καταστήματα και μερίδιο αγοράς στο 8%. Τα έσοδά της για το 2020 αυξήθηκαν κατά 10,2% διαμορφούμενα στο ρεκόρ των 13,5 δισ. στερλινών, ωστόσο τα λειτουργικά κέρδη συρρικνώθηκαν κατά 1,2% στα 287 εκατ. λίρες.

Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, ο διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής θυγατρικής, επισήμανε ότι η εταιρεία είχε να αντιμετωπίσει μια σειρά από τις πιο δύσκολες καταστάσεις που έχει δει ο κλάδος.

Η κρίση προερχόμενη από την πανδημία, ανάγκασε την εταιρεία να στραφεί στις κατ’ οίκον παραδόσεις και στο πλαίσιο αυτό ξεκίνησε συνεργασία με την εταιρεία delivery, Deliveroo.

Στην προσπάθειά της να ενδυναμώσει την παρουσία της στο διαδίκτυο, εισήγαγε την υπηρεσία click-and-collect σε 200 καταστήματά της στη Βρετανία και δοκιμάζει ένα κατάστημα checkout-free concept (κατάστημα όπου οι πελάτες σκανάρουν με το κινητό τους τα προϊόντα και δεν χρειάζεται να πληρώσουν σε ταμείο καθώς η χρέωση γίνεται αυτόματα στον λογαριασμό τους) στο Γκρίνουιτς.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News