Business & Finance Σάββατο 11/09/2021, 19:53
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Facebook και RayBank ενώνουν δυνάμεις για έξυπνα γυαλιά

RayBan

Tα πρώτα του έξυπνα γυαλιά κυκλοφόρησε το Facebook σε συνεργασία με την εταιρεία EssilorLuxotica, μητρική της Ray-Ban στο πλαίσιο του στόχου του να προσφέρει πραγματικές δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας στους χρήστες του.

Τα γυαλιά, με την ονομασία «Ray-Ban Stories», σε 20 διαφορετικά στυλ και με αρχική τιμή 299 δολάρια, επιτρέπουν στους χρήστες να ακούν μουσική και podcast, να απαντούν σε τηλεφωνήματα, να τραβούν φωτογραφίες και βίντεο και να τα μοιράζονται με άλλους χρήστες του Facebook με τη βοήθεια μιας συνοδευτικής εφαρμογής. Διαθέτουν δύο κάμερες, τρία μικρόφωνα, δύο ηχεία και για τη χρήση τους, πρέπει να συνδεθούν σε λογαριασμό Facebook.

Μπορούν να τραβήξουν έως 35 βίντεο των 30 δευτερολέπτων ή 500 φωτογραφίες, που στη συνέχεια μεταφορτώνονται ασύρματα στη συνοδευτική εφαρμογή, η οποία τα κρυπτογραφεί. Μέσω του Facebook View, ο κάτοχος των γυαλιών μπορεί να μοιραστεί αυτό το περιεχόμενο με άλλους. Οι φωτογραφίες μπορούν επίσης να αποθηκευθούν στο τηλέφωνο του χρήστη πέραν της ειδικής εφαρμογής του Facebook. 

Το Facebook διαβεβαίωσε ότι δεν θα χρησιμοποιεί χωρίς τη συγκατάθεση των χρηστών το περιεχόμενο των φωτογραφιών και βίντεο που θα τραβούν τα έξυπνα γυαλιά. Σημειώνεται ότι οι άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας (Amazon, Google, Microsoft, Apple κ.ά.) αναπτύσσουν παρόμοια έξυπνα γυαλιά.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News