Business & Finance Παρασκευή 9/07/2021, 15:02
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Twitter: Γιατί ορισμένοι χρήστες τα «έβαλαν» με τη Heineken (βίντεο)

Αφορμή ένα σποτ υπέρ των εμβολιασμών

Φωτ. REUTERS

Έξω φρενών με τη Heineken έχουν γίνει αρκετοί χρήστες του Twitter, οι οποίοι μάλιστα καλούν σε μαζικό μποϊκοτάζ των προϊόντων της γνωστής ζυθοποιΐας, με αφορμή ένα διαφημιστικό σποτάκι στα social media.

Το βίντεο απεικονίζει ηλικιωμένα άτομα να χορεύουν σε ξέφρενους ρυθμούς σ’ ένα παραθαλάσσιο μπαρ και ολοκληρώνεται με το εξής μήνυμα: «Οι νύχτες ανήκουν στους εμβολιασμένους. Ώρα να τους ακολουθήσεις».

Ωστόσο, όπως φάνηκε από τις αντιδράσεις αρκετών χρηστών, η διαφημιστική καμπάνια προκάλεσε μικτές αντιδράσεις, με ορισμένους να καλούν σε μποϊκοτάζ των προϊόντων Heineken.

Μάλιστα, μερικοί έσπευσαν να αναρτήσουν δικά τους βίντεο, στα οποία χύνουν στο πάτωμα μπύρες της ολλανδικής ζυθοποιΐας.

Σε δήλωσή του, ο εκπρόσωπος της εταιρείας εξήγησε ότι η διαφήμιση απλώς «δείχνει τους εορτασμούς ηλικιωμένων ανθρώπων, οι οποίοι μπορούν πλέον να αισθάνονται ασφαλείς να γυρίσουν στα μπαρ, τα κλαμπ και την κοινωνική ζωή, κάτι το οποίο όλοι επιθυμούμε να κάνουμε».

Η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιϊά παγκοσμίως, με το συγκεκριμένο βίντεο, εντάχθηκε στις πολυεθνικές, οι οποίες έχουν ξεκινήσει εκστρατεία υπέρ του εμβολιασμού, με στόχο την αντιμετώπιση του αντιεμβολιαστικού κινήματος, το οποίο αυξάνεται σε πολλές χώρες, όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Ρωσία.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Money Review