Business & Finance Παρασκευή 25/06/2021, 17:57
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βρετανία: Εκ νέου έρευνα των αρχών σε Amazon και Google

Οι δύο τεχνολογικές εταιρείες, δήλωσαν ότι είναι πρόθυμες να παράσχουν οποιαδήποτε βοήθεια

Φωτ. unsplash

Επίσημη έρευνα στις Amazon και Google, ξεκίνησαν οι ρυθμιστικές αρχές στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την τελευταία έρευνα να προσθέτει άλλο ένα επεισόδιο στην πίεση που ασκούν οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο στις μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες. 

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA), έχει ξεκινήσει σήμερα έρευνα με την οποία θέλει να διαπιστώσει αν οι δύο εταιρείες έχουν προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αφαιρέσουν τις ψευδείς κριτικές από τις πλατφόρμες τους. 

Η ρυθμιστική αρχή στην ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι θα συλλέξει όσες περισσότερες πληροφορίες δύναται, πριν καταλήξει στην απόφαση αν οι δύο εταιρείες έχουν καταπατήσει τον νόμο για τους καταναλωτές, μην εφαρμόζοντας τα κατάλληλα μέτρα για να τους προστατέψει. 

Από τη μεριά τους οι δύο τεχνολογικές εταιρείες, δήλωσαν ότι είναι πρόθυμες να παράσχουν οποιαδήποτε βοήθεια στη CMA. Η Google ανέφερε ότι θα περιμένει το τελικό πόρισμα της ρυθμιστικής αρχής κι επί του παρόντος δεν θα προχωρήσει σε καμιά αλλαγή στα στοιχεία ιχνηλάτισης των χρηστών της. 

Η αρχική έρευνα της CMA ξεκίνησε τον Μάιο του 2020 και επικεντρώθηκε σε αρκετές πλατφόρμες και στις διαδικασίες που ακολουθούν για να αντιμετωπίσουν τις ψευδείς κριτικές. 

Στο πλαίσιο της έρευνας αυτής, διαπίστωσε ότι υπήρξε διακίνηση ψευδών κριτικών και ανάγκασε το Facebook, το Instagram και το eBay, να προχωρήσουν στη αφαίρεση ομάδων και στον αποκλεισμό μεμονομένων χρηστών, που αγόραζαν και πωλούσαν ψευδείς κριτικές στις ιστοσελίδες τους. 

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση της ρυθμιστικής αρχής, οι αξιωματούχοι εκφράζουν περαιτέρω ανησυχίες οι οποίες έγκεινται στο αν η Αmazon απέτυχε στα συστήματά της να αποτρέψει πωλητές να αλλοιώνουν τα χαρακτηριστικά στις λίστες των προϊόντων τους. 

«Η ανησυχία μας είναι ότι εκατομμύρια καταναλωτές στο διαδίκτυο ενδεχομένως να εξαπατηθούν διαβάζοντας ψευδείς κριτικές και στη συνέχεια να ξοδέψουν χρήματα βασιζόμενοι σε αυτές τις συστάσεις», αναφέρει στην ανακοίνωση ο επικεφαλής της CMA, Αντρέα Κοσέλι. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters

 

 

 

 

 

Money Review