Business & Finance Σάββατο 10/04/2021, 15:26
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αsos: Kέρδισε 1,5 εκατομμύριο νέους πελάτες σκίζοντας το εγχειρίδιο

φωτ. Reuters

Τι έκανε η Asos για να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις της πανδημίας; «Έσκισε το εγχειρίδιο λειτουργίας». Οι κανόνες που ίσχυαν έως τότε πολύ απλά ανετράπησαν, καθώς οι νεότεροι πελάτες του βρετανικού online καταστήματος ένδυσης συμβιβάστηκαν με την ιδέα του να μένουν σπίτι. 

Έτσι ήρθε η απότομη στροφή σε πιο casual σύνολα, η οποία και απέδωσε άμεσα, με τον αριθμό των πελατών, τις πωλήσεις και τα κέρδη να απογειώνονται. 

Η Asos κέρδισε 1,5 εκατομμύριο νέους πελάτες το εξάμηνο έως τις 28 Φεβρουαρίου, με τον συνολικό αριθμό να φτάνει έτσι στους 24,9 εκατομύρια παγκοσμίως. Στο ίδιο διάστημα οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 24% και τα κέρδη σκαρφάλωσαν στα 106,4 εκατ. από 24,9 εκατ. στερλίνες. 

Τι άλλαξε

Σε συνθήκες lockdown όλοι προτιμούν τις φόρμες, τα πρακτικά ρούχα, και όχι τα ακριβά ενδύματα. Υψηλή ζήτηση έχουν και τα προϊόντα ομορφιάς. Η Asos αποφάσισε να ανταποκριθεί άμεσα σε αυτές τις αλλαγές, επέδειξε ευελιξία και αποζημιώνεται για αυτό. Ιδιαίτερα δυναμικές ήταν οι επιδόσεις της στη βρετανική αγορά, όπου μετράει τώρα περισσότερους από 7 εκατομμύρια πελάτες. Οι πωλήσεις της έκανα άλμα 39%.

Διαθέτοντας αποκλειστικά μέσω διαδικτύου τα προϊόντα της και χωρίς φυσικά καταστήματα, η Asos είναι μία από τις ελάχιστες επιχειρήσεις του διαδικτύου που έχει επωφεληθεί από τα locdkown. Αυτό δεν σημαίνει ότι πριν από την πανδημία δεν είχε ανταπόκριση. «Για μεγάλο διάστημα, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτυσσόταν» λέει ο επικεφαλής της στο BBC και συμπληρώνει: «Αυτό που είδαμε τους τελευταίους 12 μήνες είναι ένα βήμα αλλαγής στο ηλεκτρονικό εμπόριο και μία επιβεβαίωση ότι ήρθε για να μείνει». 

moneyreview.gr 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News