Business & Finance Τετάρτη 31/03/2021, 15:31
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με αύξηση 3,8% των εσόδων της ολοκλήρωσε το 2020 η Huawei

φωτ.: Reuters/Rodrigo Garrido

Παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε το 2020 τόσο από την πανδημία του κορωνοϊού, όσο και από τις πιέσεις της κυβέρνησης του πρώην Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, η κινεζική Huawei κατάφερε να την ολοκληρώσει με επιδόσεις σύμφωνες με τις προβλέψεις. 

Ειδικότερα όπως ανακοίνωσε σήμερα Τετάρτη η μεγαλύτερη κατασκευάστρια τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού στον κόσμο, τα συνολικά έσοδα από τις πωλήσεις της πέρυσι ανήλθαν στα 136,7 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 3,8% σε ετήσια βάση, με τα καθαρά κέρδη της να φθάνουν τα 9,9 δισ. δολάρια, ενισχυμένα κατά 3,2% σε σχέση με το 2019.

Ο τομέας Τηλεπικοινωνιακών Παρόχων της Huawei συνέχισε να διασφαλίζει τη σταθερή λειτουργία περισσότερων από 1.500 δικτύων σε περισσότερες από 170 χώρες και περιοχές κατά τη διάρκεια της καθολικής απαγόρευσης εν μέσω της πανδημίας, τα οποία βοήθησαν στην υποστήριξη της τηλεργασίας, της διαδικτυακής μάθησης και των διαδικτυακών αγορών σε όλο τον κόσμο. Σε συνεργασία με παρόχους, η εταιρεία βοήθησε στο να επιτευχθεί μια  ανώτερη εμπειρία σύνδεσης και συνεργάστηκε επίσης παγκοσμίως για την υλοποίηση περισσότερων από 3.000 έργων καινοτομίας 5G σε περισσότερες από 20 βιομηχανίες όπως στους τομείς εξόρυξης άνθρακα, παραγωγής χάλυβα, λιμένων και κατασκευών.

Πέρυσι, οι επιχειρηματικές δραστηριότητες της Huawei ενέτειναν τις προσπάθειες για την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων που βασίζονται σε διαφορετικούς κλάδους και δημιούργησαν ένα ψηφιακό οικοσύστημα «όλων, από όλους και για όλους». Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Huawei παρείχε τεχνογνωσία και λύσεις που αποδείχθηκαν ζωτικής σημασίας για την καταπολέμηση του ιού. Ένα παράδειγμα αποτελεί μια διαγνωστική λύση υποβοηθούμενη από τεχνητή νοημοσύνη (AI) που βασίζεται στο HUAWEI CLOUD και βοήθησε τα νοσοκομεία σε όλο τον κόσμο να μειώσουν το βάρος της ιατρικής τους υποδομής. Η Huawei συνεργάστηκε επίσης για την εκκίνηση πλατφορμών τηλεκπαίδευσης που βασίζονται σε Cloud για περισσότερους από 50 εκατομμύρια μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Με την ανάπτυξη του οικοσυστήματος HarmonyOS και Huawei Mobile Services (HMS), στον τομέα των Καταναλωτικών προϊόντων η Huawei προχώρησε με τη στρατηγική Seamless AI Life (“1 + 8 + N”) για να παρέχει στους καταναλωτές μια έξυπνη εμπειρία σε όλες τις συσκευές και τα σενάρια, εστιάζοντας στο έξυπνο γραφείο, το γυμναστήριο και την υγεία, το έξυπνο σπίτι, το εύκολο ταξίδι και τη διασκέδαση. 

«Τον τελευταίο χρόνο παραμείναμε δυνατοί απέναντι στις αντιξοότητες», αναφέρει ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Κεν Χου, στην ανακοίνωση της εταιρείας. «Συνεχίσαμε να καινοτομούμε για να δημιουργήσουμε αξία για τους πελάτες μας, να βοηθάμε στην καταπολέμηση της πανδημίας και να υποστηρίζουμε τόσο την οικονομική ανάκαμψη όσο και την κοινωνική πρόοδο σε όλο τον κόσμο. Επίσης, εκμεταλλευτήκαμε αυτήν την ευκαιρία για να βελτιώσουμε περαιτέρω τις δραστηριότητές μας, οδηγώντας σε μια απόδοση που σε μεγάλο βαθμό συμβαδίζει με τις προβλέψεις μας. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας για την υποστήριξη της κοινωνικής προόδου, της οικονομικής ανάπτυξης αλλά και της αειφόρου ανάπτυξης».

moneyreview.gr

Money Review