Τα Tamagotchi κάνουν comeback – Και όχι μόνο για νοσταλγούς των ’90s
Το Tamagotchi, μία από τις μεγαλύτερες μόδες της δεκαετίας του 1990, επανέρχεται δυναμικά, καθώς οι πολλαπλές προσπάθειες αναβίωσης του δημοφιλούς παιχνιδιού φαίνεται πως απέδωσαν επιτέλους καρπούς.
Ειδικότερα, μεταξύ του 2022 και του 2023 υπερδιπλασιάστηκαν οι παγκόσμιες πωλήσεις της χρωματιστής οβάλ συσκευής, η οποία στη «χρυσή» της εποχή στα ’90s είχε κατακτήσει τις καρδιές παιδιών, εφήβων και ενηλίκων. Επίσης, η εταιρεία που τα κατασκευάζει άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στη Βρετανία, κάτι το οποίο δεν είχε συμβεί ούτε όταν τα Tamagotchi θεωρούνταν το πιο ποθητό τεχνολογικό γκάτζετ και σχεδόν όλοι οι έφηβοι είχαν από ένα.
Βέβαια, η σύγχρονη συσκευή δεν είναι ακριβώς ίδια με αυτό που θα αγόραζε κανείς στα ’90s. Εξωτερικά είναι έχει το ίδιο σχήμα αυγού με έντονα χρώματα, μια μικρή ψηφιακή οθόνη και κουμπάκια. Ωστόσο, το παιχνίδι έχει πλέον πολύ περισσότερη λειτουργικότητα. «Τώρα, μπορείς να συνδεθείς με φίλους, να παίξεις με Wi-Fi και να κατεβάσεις διάφορα αντικείμενα, και αυτό αντιμετωπίζει σε μεγάλο βαθμό αυτή την αίσθηση της κόπωσης που μπορεί να αισθανόσουν με τα προηγούμενα μοντέλα», δήλωσε στο BBC η brand manager της Tamagotchi, Priya Jadeja.
Το ψηφιακό κατοικίδιο επανήλθε επίσημα στη βρετανική αγορά το 2019 και έκτοτε έχει αποκτήσει έναν αξιοσημείωτο συνδυασμό νέου και μεγαλύτερου κοινού. «Πιστεύαμε ότι θα ήταν ένα νέο λανσάρισμα με επίκεντρο κυρίως τους millennials», δήλωσε η Jadeja. «Ωστόσο, συστήνεται και σε παιδιά, τα οποία δεν είχαν ποτέ παλιότερα κάποια τέτοιου είδους συσκευή, είναι πολύ συναρπαστικό να τα βλέπεις να το “αγκαλιάζουν”».
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αντίθεση με το 1996, τώρα υπάρχουν πολλά άλλα ψηφιακά κατοικίδια στην αγορά, όπως το Bitzee, το Punirunes και τα εικονικά ζώα της Digimon. Τα τελευταία ανήκουν στην ιαπωνική εταιρεία Bandai Namco, η οποία έχει και τα Tamagotchi, και αρχικά είχαν δημιουργηθεί για τα Tamagotchi για αγόρια. Πάντως, δεν υπάρχουν ιδιαίτερες διαφορές με τις συσκευές των ’90s. Εξάλλου, για τους φανατικούς αγοραστές τον μεγαλύτερο ρόλο στην αγορά ενός Tamagotchi παίζει η νοσταλγία τους για τα ’90s.
moneyreview.gr με πληροφορίες από BBC
Διαβάστε επίσης:
Το καθημερινό πρόβλημα των ’90s που «γέννησε» μια εταιρεία αξίας 300 δισ. δολαρίων
Θυμόμαστε πέντε εμβληματικά video games των 90s
Η νεκρανάσταση ενός brand – Πώς κερδίζει από την νοσταλγία των ’90s
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News