Business & Finance Παρασκευή 10/11/2023, 17:40
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Όλα είναι θέμα μάρκετινγκ: Εταιρεία δίνει δωρεάν ντόνατς- Αλλά με ένα αστερίσκο

Όλα είναι θέμα μάρκετινγκ: Εταιρεία δίνει δωρεάν ντόνατς- Αλλά με ένα αστερίσκο

Η εταιρεία με ντόνατς, Krispy Kreme γιορτάζει την «Παγκόσμια Ημέρα Καλοσύνης» τη Δευτέρα δίνοντας δωρεάν γλυκά. Αλλά υπάρχει ένας αστερίσκος.

Η αλυσίδα δίνει δωρεάν ένα κουτί με μια ντουζίνα γλασέ ντόνατς χωρίς να χρειάζεται να αγοράσει κανείς το οτιδήποτε. Αλλά η προσφορά ισχύει μόνο για τους 500 πρώτους επισκέπτες σε ένα από τα συμμετέχοντα καταστήματα στις ΗΠΑ.

Η Krispy Kreme συχνά χαρίζει δωρεάν ντόνατς ή τα δίνει με μεγάλη έκπτωση για να δημιουργήσει θόρυβο σε ειδικές περιστάσεις. Νωρίτερα φέτος, έδωσε δωρεάν ντόνατς σε απόφοιτους λυκείου και κολλεγίου. Τον Ιούλιο, δώδεκα ντόνατς με γλασέ πουλήθηκαν για 86 σεντς για να γιορτάσουν τα 86α γενέθλιά της. Και συνήθως μοιράζει δωρεάν ντόνατς σε όλους τους πελάτες (όχι μόνο τους πρώτους 500) την Εθνική Ημέρα Ντόνατς.

Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνει να προωθείται σαν εταιρεία και να γίνεται ντόρος γύρω από αυτήν.

Το παράδοξο είναι όμως ότι με το να δίνει δωρεάν ντόνατς, στην πραγματικότητα κερδίζει χρήματα. Για να πετύχει μία εταιρεία να μιλάει μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων για αυτή, να δοκιμάζει τα προϊόντα της (άρα και να έχει πολλές πιθανότητες να τα ξανά προτιμήσει) και να πηγαίνει μέχρι τα καταστήματα της, χρειάζεται πολύ μεγάλους πόρους διαφήμισης, μέσω των παραδοσιακών καναλιών που επιλέγουν τυπικά οι ανταγωνιστές της.

Επιπλέον, όταν πηγαίνουν τόσα πολλά άτομα στα καταστήματα, συνήθως μαζί με τα δωρεάν ντόνατς, θα αγοράσουν και άλλα προϊόντα που δεν διατίθενται δωρεάν, όπως ένα ρόφημα. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNN

Διαβάστε επίσης: 

Η Pizza Hut σερβίρει πίτσα με φίδι στο Χονγκ Κονγκ

Το πορτοκαλί της Hermès και το μπλε της Tiffany: Οι άγνωστες ιστορίες πίσω από τα πιο διάσημα χρώματα

Η νηφαλιότητα είναι cool – Οι πωλήσεις μπίρας χωρίς αλκοόλ εκτινάσσονται

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News