Business & Finance Πέμπτη 14/01/2021, 18:58
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Google ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Fitbit 

Φωτ. shutterstock

Την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Fitbit μετά από περισσότερο από ένα χρόνο ανακοίνωσε η Aplhabet μητρική εταιρεία της Google, παρόλο που το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης δεν έχει αποφανθεί ακόμη για τη συμφωνία αξίας 2,1 δισ. δολαρίων.

Τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και ο τρόπος που θα τα διαχειρισθεί ο τεχνολογικός κολοσσός για διαφημιστικούς σκοπούς, πυροδότησε έναν έντονο σκεπτικισμό αναφορικά με την ακόμη περισσότερο γιγάντωση της Google στις ψηφιακές διαφημίσεις, όταν τον Νοέμβριο του 2019 ανακοινώθηκε η συμφωνία. 

Οι ενστάσεις έγκεινται στο γεγονός, ότι η Google, η οποία ήδη μέσω πανίσχυρης μηχανής αναζήτησης που διαθέτει, συλλέγει στοιχεία για τους χρήστες τα οποία τα χρησιμοποιεί μετά για να προβάλει διαφημίσεις, με την απόκτηση της Fitbit αποκτάει περισσότερα προσωπικά δεδομένα, από τις τροφικές συνήθειες ενός χρήστη, έως το πως αθλείται και καταναλώνει τον ελεύθερο χρόνο του. 

Η εφαρμογή και οι συσκευές της Fitbit καταγράφουν δεδομένα όπως, πόσες ώρες κοιμάται ένας χρήστης, πόσες θερμίδες καταναλώνει και πόσες καίει σε μια ημέρα, ή πόσα βήματα και πόση απόσταση έχει διανύσει. 

Τον περασμένο μήνα η Ευρωπαϊκή Ένωση έδωσε το πράσινο φως για την ολοκλήρωση της εξαγοράς, μετά την αποδοχή από τη μεριά της Google, των περιορισμών που έθεσαν οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές, σχετικά με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. 

Η τεχνολογική εταιρεία έχει δηλώσει ότι με την απόκτηση της Fitbit διεισδύει στην αγορά των wearables, μια αγορά όπου οι κατασκευάστριες εταιρείες των συσκευών κάνουν χρήση των εφαρμογών της Google, δίχως εκείνη να διαθέτει δική της συσκευή και πως λαμβάνει σοβαρά υπόψη της τις ανησυχίες για τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών. 

«Εργαζόμαστε με τις ρυθμιστικές αρχές σε όλο τον κόσμο για μια προσέγγιση που θα ικανοποιεί τις προσδοκίες των καταναλωτών για τη διασφάλιση της ιδιωτικότητάς τους», ανέφερε ο τεχνολογικός κολοσσός της Wall Street σε ανάρτησή σε blog, όπου επίσης ανέφερε ότι οι ενεργοί χρήστες της Fitbit ανέρχονται στους 27 εκατ. χρήστες. 

«Σε αυτό το πλαίσιο συμπεριλαμβάνονται δεσμεύσεις που επιβεβαιώνουν ότι τα στοιχεία των χρηστών της Fitbit για την υγεία και την ευεξία τους, δεν θα χρησιμοποιούνται για τις διαφημίσεις της Google και πως αυτά τα δεδομένα θα είναι ξεχωριστά από τα διαφημιστικά στοιχεία της εταιρείας», καταλήγει η ανακοίνωση. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News