Business & Finance Τετάρτη 17/05/2023, 10:08
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η μεγάλη αλλαγή στην Tesla – Στροφή 180 μοιρών από τον Elon Musk

Η μεγάλη αλλαγή στην Tesla – Στροφή 180 μοιρών από τον Elon Musk

Αλλαγή στη στρατηγική του marketing της σχεδιάζει η Tesla, καθώς ο Elon Musk ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα αρχίσει να διαφημίζεται, για πρώτη φορά στην ιστορία της.

 «Θα δοκιμάσουμε λίγη διαφήμιση και θα δούμε πώς θα πάει», είπε ο Musk απαντώντας σε ερώτηση μετόχου κατά την ετήσια συνέλευση της εταιρείας στο Ώστιν του Τέξας.

Η ανταπόκριση του κοινού υπήρξε πολύ θετική. «Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι οι άνθρωποι το ήθελαν τόσο πολύ», είπε αργότερα ο Musk.

Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση αποτελεί μια ανατροπή για την Tesla και τον Musk. Ο δισεκατομμυριούχος CEO επέμενε εδώ και χρόνια ότι η Tesla δεν χρειάζεται να διαφημιστεί, καθώς η ζήτηση για τα οχήματά της υπερβαίνει ήδη την προσφορά.

 «Η Tesla δεν διαφημίζει ούτε πληρώνει για endorsements (δηλαδή για να οδηγούν τα αυτοκίνητά της διασημότητες). Αντίθετα, χρησιμοποιούμε αυτά τα χρήματα για να κάνουμε το προϊόν υπέροχο», είχε πει σε ένα tweet το 2019.

Όπως αποκάλυψε ο Musk σε συνέντευξή του στο CNBC μετά τη γενική συνέλευση, δεν είχε αποφασίσει να κάνει διαφημίσεις μέχρι να δεχθεί αυτή την ερώτηση χθες.

Ένα πράγμα που έχει αλλάξει για την Tesla είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός από τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες έχουν αφιερώσει σημαντικό μέρος του διαφημιστικού προϋπολογισμού τους στα ηλεκτρικά οχήματα, διαφημίζοντας ακόμη και οχήματα που δεν είναι ακόμη διαθέσιμα προς πώληση, εξηγεί το CNN.

Ο εντεινόμενος ανταγωνισμός, σε συνδυασμό με τα αυξανόμενα επιτόκια, οδήγησαν την Tesla να κάνει μια σειρά από μειώσεις στις τιμές των αυτοκινήτων της φέτος. Αυτές οι μειώσεις τιμών έχουν συμπιέσει τα περιθώρια κέρδους για την εταιρεία, παρότι παραμένει πιο κερδοφόρα από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η εξαγορά του Twitter μπορεί επίσης να έπαιξε κάποιο ρόλο και να οδήγησε τον Musk να αλλάξει γνώμη για την αξία της διαφήμισης. Πριν την εξαγορά από τον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία, η πλατφόρμα των social media κέρδιζε πάνω από το 90% των εσόδων της από διαφημίσεις. Βέβαια, μετά την εξαγορά, το Twitter έχει δει τους διαφημιστές να εγκαταλείπουν την πλατφόρμα.

 «Είναι πράγματι ειρωνικό το γεγονός ότι το Twitter εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διαφήμιση. Υποθέτω ότι πρέπει να πω: ‘Η διαφήμιση είναι φοβερή και όλοι πρέπει να την κάνουν’», είπε ο Musk και γέλασε, με το πλήθος να ξεσπά επίσης σε γέλια.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Γιατί η Tesla αλλάζει συνεχώς τις τιμές της;

Αλλαγή πλεύσης από την Tesla – Ανεβάζει την τιμή σε δύο μοντέλα

Maye Musk: Πώς η μητέρα του Elon Musk βρέθηκε να διαφημίζει την Σαντορίνη

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News