Business & Finance Παρασκευή 21/04/2023, 13:45
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

LVMH: Ο «σνομπισμός» των καταναλωτών για το Χονγκ Κονγκ την οδηγεί σε άλλες αγορές

LVMH: Ο «σνομπισμός» των καταναλωτών για το Χονγκ Κονγκ την οδηγεί σε άλλες αγορές

Ο άλλοτε κορυφαίος εμπορικός κόμβος της Ασίας, το Χονγκ Κονγκ, φαίνεται πως δεν είναι πλέον στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων του ομίλου ειδών πολυτελείας LVMH, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται σε αγορές από το σπίτι, αλλά και σε άλλες πόλεις για την πραγματοποίηση των αγορών τους.

Ως εκ τούτου, η LVMH μετακινεί πόρους από την εν λόγω περιοχή και επικεντρώνεται περισσότερο σε επενδύσεις σε αναπτυσσόμενες μητροπόλεις όπως η Σαγκάη, το Chengdu, το Guangzhou και το Shenzhen.

Για το σκοπό αυτό, έχει ήδη μεταφέρει τα περιφερειακά κεντρικά γραφεία ορισμένων εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών κεντρικών γραφείων του ομίλου, στη Σαγκάη, ενώ παράλληλα μετέφερε ορισμένα ανώτερα στελέχη στην ηπειρωτική χώρα, σύμφωνα με το Bloomberg που επικαλείται άτομα που έχουν γνώση του θέματος και ζήτησαν να παραμείνουν ανώνυμα.

Το οικονομικό  κέντρο του Χονγκ Κονγκ είναι εδώ και πολύ καιρό μια πολυτελής Μέκκα για ψώνια των τουριστών, λόγω των χαμηλότερων τιμών και του ευρύτερου φάσματος των προϊόντων. Αλλά αυτό άλλαξε το 2019, όταν μήνες αντικυβερνητικών διαδηλώσεων κράτησαν μακριά πολλούς επισκέπτες, ενώ η πανδημία ήταν η αιτία για ακόμη μεγαλύτερο πλήγμα, με την Κίνα να απομονώνεται από τον κόσμο. Χωρίς αγοραστές, οι μεγάλοι λιανοπωλητές άρχισαν να κλείνουν καταστήματα στους πιο κεντρικούς δρόμους του Χονγκ Κονγκ.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, ότι για την LVMH, η οποία κατέχει brands όπως τα Louis Vuitton, Christian Dior και Tiffany & Co., η ανάκαμψη μετά την Covid-19 ήταν πολύ πιο αργή στο Χονγκ Κονγκ από ό,τι αλλού στην ευρύτερη Κίνα.

Η εταιρεία αναμένει πως οι Κινέζοι θα συνεχίσουν να αυξάνουν τις δαπάνες τους, όπως ήδη κάνουν μετά την επιστροφή στην πραγματικότητα.
Ωστόσο εμπορικά κέντρα όπως το αφορολόγητο νησί Χαϊνάν και ο κόμβος τυχερών παιχνιδιών του Μακάο, έχουν γίνει περισσότερο δημοφιλή, γεγονός που είναι πιθανό να διαβρώσει περαιτέρω τη σημασία του Χονγκ Κονγκ.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Εκτόξευση στις πωλήσεις των προϊόντων της LVMH καθώς οι Κινέζοι στράφηκαν ξανά στην πολυτέλεια

L’Oréal: Εκτόξευση στις πωλήσεις με καθοριστικό παράγοντα την Κίνα 

«Έκρηξη» στα είδη πολυτελείας: Πώς η Hermes ξεπέρασε τη Novartis

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News
TAGS