Business & Finance Πέμπτη 20/04/2023, 15:11
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι ψάχνει σε μια δουλειά η Gen Z – Πού διαφέρει από την Gen X

Τι ψάχνει σε μια δουλειά η Gen Z – Πού διαφέρει από την Gen X

Η εταιρική κουλτούρα είναι ολοένα και πιο σημαντική για τους εργαζόμενους και μπορεί να είναι καθοριστικός παράγοντας για όσους σκέφτονται να παραιτηθούν ή να επιλέξουν μια νέα δουλειά.

Μια έρευνα από το LinkedIn διαπίστωσε ότι η συντριπτική πλειονότητα, το 87%, των επαγγελματιών της Gen Z θα ήταν έτοιμοι να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους για να εργαστούν αλλού, εάν οι αξίες της νέας εταιρείας ευθυγραμμίζονταν περισσότερο.

Οι Millennials έχουν την ίδια άποψη, σύμφωνα με την πλατφόρμα θέσεων εργασίας και δικτύωσης. Λαμβάνοντας υπόψη και τις δύο ομάδες, σχεδόν 9 στους 10 επαγγελματίες θα το έκαναν, αλλά ο αριθμός πέφτει σε 7 στους 10 για τη Gen X.

Το LinkedIn ορίζει τη Gen Z ως εκείνους που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012, εκείνους που είναι επί του παρόντος στα τέλη της εφηβείας ή στις αρχές της δεκαετίας του ’20 και τους millennials ως άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1996 και είναι τώρα στα τέλη της δεκαετίας των είκοσι έως τις αρχές των σαράντα. Η Gen X καλύπτει όσους είναι από τα σαράντα έως τα τέλη των πενήντα που γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1980.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το 60% των millennials και της Gen Z είπαν ότι οι αξίες θα μπορούσαν να αποθαρρύνουν τις συμφωνίες για μία νέα δουλειά, σύμφωνα με τα δεδομένα του LinkedIn.

Η έρευνα, η οποία βασίζεται σε 7.317 ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιρλανδία, διαπίστωσε επίσης ότι το 59% των Ευρωπαίων επαγγελματιών δεν θα εργάζονταν για μια εταιρεία εάν οι αξίες της δεν ευθυγραμμίζονταν με τις προσωπικές τους, όπως μεταδίδει το CNBC. Για το 55% των ερωτηθέντων, μια αύξηση μισθού δεν θα ήταν αρκετή για να τους πείσει να μείνουν.

Οι εργοδότες αφουγκράζονται τους εργαζόμενους 

Οι εταιρείες ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες των ατόμων που αναζητούν εργασία, όπως δείχνουν τα στοιχεία του LinkedIn. Τα τελευταία δύο χρόνια, σημειώθηκε αύξηση 154% στις αναρτήσεις θέσεων εργασίας που αναφέρουν τις αξίες της εταιρείας, αναφέρει η πλατφόρμα.

Αυτό περιλαμβάνει θέματα όπως η εξέλιξη της σταδιοδρομίας, οι ευκαιρίες μάθησης, η διαφορετικότητα και η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Το τελευταίο αναφέρεται πλέον κατά 65% συχνότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία.

Η αλλαγή αποδίδει καρπούς για τις εταιρείες – οι διαφημίσεις εργασίας που μιλούν για αξίες λαμβάνουν σχεδόν διπλάσιο αριθμό αιτήσεων σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια, λέει το LinkedIn.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

ΗΠΑ: Λιγότεροι από τους μισούς εργαζόμενους παίρνουν όλη τους την άδεια 

Έρευνα: Οι εργαζόμενοι boomerang και η επίπτωση στην αγορά εργασίας

Απεριόριστες άδειες στη δουλειά: Όχι, δεν είναι τόσο καλό όσο ακούγεται

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News