Business & Finance Τετάρτη 22/03/2023, 07:27
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Casetify: Από το σκρολάρισμα στο Instagram σε μια εταιρεία με τζίρο 300 εκατ. δολάρια ετησίως

Casetify: Από το σκρολάρισμα στο Instagram σε μια εταιρεία με τζίρο 300 εκατ. δολάρια ετησίως

Ένα απλό σκρολάρισμα στο Instagram ήταν η αφορμή να γεννηθεί η ιδέα της Casetify, της μάρκας τεχνολογικών αξεσουάρ με έδρα το Χονγκ Κονγκ που ξεκίνησε πριν από 12 χρόνια από τον Wesley Ng και τον συνιδρυτή Ronald Yeung.

Ο Ng σκέφτηκε πως αφού οι άνθρωποι μοιράζονταν φωτογραφίες στο διαδίκτυο από τα τηλέφωνά τους, γιατί να μην έχουν τη δυνατότητα να τοποθετήσουν αυτές τις φωτογραφίες στις θήκες του τηλεφώνου τους;

Από τότε, η Casetify έχει πουλήσει περισσότερες από 15 εκατομμύρια θήκες τηλεφώνων, ξεπερνώντας τα 300 εκατ. δολάρια σε ετήσια έσοδα πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CASETiFY (@casetify)

Η μετατροπή της Casetify σε μια επωνυμία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων έγινε μέσω της αξιοποίησης των influencers. Από πολύ νωρίς, ο Ng έστειλε μηνύματα σε όποιον έβλεπε ότι είχε πολλούς followers στο Instagram, ρωτώντας τον αν ήθελε να μετατρέψει τις φωτογραφίες του σε θήκες τηλεφώνου.

Βεβαίως, βοήθησε και το σωστό timing, καθώς η Casetify ήταν από τις πρώτες εταιρείες με αυτή τη στρατηγική, η οποία τώρα υιοθετείται από πολλές εταιρείες που προσπαθούν να αναπτυχθούν χωρίς μεγάλο προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Ως εκ τούτου, ο ανταγωνισμός ήταν μικρότερος και οι πιθανότητες οι influencers να μοιραστούν το προϊόν με το κοινό τους, περισσότερες.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως τα τελευταία χρόνια, η Casetify εμφανίζεται σε αναρτήσεις ανθρώπων όπως η Kylie Jenner, πουλάει σχέδια των Drake και Olivia Rodrigo και διατηρεί συνεργασίες με παγκόσμιες μάρκες όπως η Disney, η NASA και η Saint Laurent.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CASETiFY (@casetify)

Ακόμη και με αυτά τα μεγάλα ονόματα, ο ανταγωνισμός της Casetify είναι πιο σκληρός από ποτέ, όπως μεταδίδει το CNBC. Σε μια ολοένα και πιο διαδικτυακή αγορά, μπορεί να είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις χωρίς να κάνεις συνεχώς κάτι νέο.

Αυτό βοηθά να εξηγηθούν ορισμένες από τις πρόσφατες αποφάσεις της εταιρείας, όπως η μετακίνηση από το Instagram, στο TikTok. Η εταιρεία λέει ότι θα αναπτυχθεί σε οποιαδήποτε νέα κοινωνική πλατφόρμα όπου μπορούν να βρεθούν οι τάσεις, γι’ αυτό και προσφέρει μια συλλογή σχεδίων με τίτλο «Όπως φαίνεται στο TikTok».

Η Casetify έχει επίσης επεκτείνει την γκάμα των  προϊόντων της – η οποία τώρα περιλαμβάνει μια ποικιλία αξεσουάρ πέρα ​​από τις θήκες τηλεφώνων – και απομακρύνθηκε από τις πωλήσεις μόνο μέσω διαδικτύου. Το 2018, η Nordstrom άρχισε να πουλάει προϊόντα Casetify πριν η startup ανοίξει το δικό της κατάστημα λιανικής στο Χονγκ Κονγκ το 2020.

Η εταιρεία διαθέτει τώρα 25 καταστήματα, κατά κύριο λόγο στην Ασία και την Αυστραλία. Η προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου λειτουργεί για νέους πελάτες που γνωρίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης — και ο Ng λέει ότι η επέκταση είναι μια ευκαιρία να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό, δίνοντας στους αγοραστές την ευκαιρία να δουν από κοντά την ποιότητα των προϊόντων της Casetify πριν αγοράσουν.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Θα πληρώνατε για τα social media; Η Meta και το Twitter θέλουν να ξέρουν

«Να είστε τρελοί»: Η απρόσμενη συμβουλή του ανθρώπου που έγινε ο νεότερος CEO σε εταιρεία του Fortune 500

Οι 10 κανόνες του επιχειρείν που γέννησαν την πλουσιότερη οικογένεια του κόσμου

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News