Business & Finance Κυριακή 26/02/2023, 18:48
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δεν είναι αυτή που νομίζετε: Γιατί η Nokia άλλαξε το λογότυπό της

Δεν είναι αυτή που νομίζετε: Γιατί η Nokia άλλαξε το λογότυπό της

Στον επανασχεδιασμό του λογότυπού της προχώρησε η Nokia, καθώς η φινλανδική εταιρεία κατασκευής εξοπλισμού 5G προσπαθεί να σταματήσει τον κόσμο να τη συνδέει με τα κινητά τηλέφωνα. Η Nokia έχει αποσυρθεί από αυτή την αγορά εδώ και σχεδόν μια δεκαετία.

Η ανανέωση του brand της συνοδεύεται από ένα σύνολο νέων στρατηγικών στόχων, που αποσκοπούν στην ταχύτερη ανάπτυξη καθώς ο κόσμος υιοθετεί ολοένα και περισσότερο τις τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας πέμπτης γενιάς.

 

 «Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, εξακολουθούμε να είμαστε μια επιτυχημένη μάρκα κινητών τηλεφώνων, αλλά η Nokia δεν έχει σχέση με αυτό», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Pekka Lundmark στο Bloomberg.

 «Θέλουμε να λανσάρουμε ένα νέο brand που εστιάζει πολύ στα δίκτυα και στη βιομηχανική ψηφιοποίηση, κάτι που είναι εντελώς διαφορετικό από τα παλαιού τύπου κινητά τηλέφωνα».

Τα τηλέφωνα με την επωνυμία Nokia εξακολουθούν να πωλούνται από την HMD Global Oy. Η HMD εξαγόρασε τη δραστηριότητα αυτή αφότου η Microsoft, η οποία την είχε αγοράσει το 2014, σταμάτησε να χρησιμοποιεί το όνομα.

Σύμφωνα με τον Lundmark, η Nokia θα εστιάσει στην αύξηση του μεριδίου αγοράς της στη δραστηριότητά της όπου διαθέτει εξοπλισμό δικτύων σε εταιρείες υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. Αλλωστε, ευνοείται από τις εξελίξεις, αφότου ορισμένες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις απαγόρευσαν στην κινεζική ανταγωνίστριά της, την Huawei, να πουλά εξαρτήματα για δίκτυα 5G.

Παράλληλα, η Nokia θα επικεντρωθεί στο να πουλά ιδιωτικά δίκτυα 5G σε επιχειρήσεις, όπου και θέλει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της.

Η εταιρεία ανέκτησε πρόσφατα την επενδυτική βαθμίδα, καθώς αξιολογήθηκε με BBB- από την S&P Global Ratings, έπειτα από τουλάχιστον δέκα χρόνια στο junk.

Ωστόσο, ο Lundmark δηλώνει ότι έχει ακόμα πολλή δουλειά να κάνει, ιδιαίτερα στα λειτουργικά περιθώρια της εταιρείας.  «Δεν είμαστε ακόμη ευχαριστημένοι με το πού βρισκόμαστε», είπε.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης: 

30 χρόνια από το πρώτο SMS: Τι έγραφε και γιατί έμεινε στο «διαβάστηκε»

Η μεγάλη επιστροφή των «χαζών» τηλεφώνων

25 χρόνια smartphone

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News