Πόσες ελληνικές επιχειρήσεις έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα – Η σύγκριση με την Ευρώπη
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat
Παρουσία στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μία στις πέντε ελληνικές επιχειρήσεις, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Eurostat για το 2020.
Πιο συγκεκριμένα, το 20% των ελληνικών επιχειρήσεων (με τουλάχιστον 10 εργαζόμενους) δίνει το «παρών» και στο e-commerce, με τα έσοδα από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 1% του συνολικού τζίρου.
Πρόκειται, μάλιστα, για ένα ποσοστό το οποίο κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (19%).
Ανάμεσα στις χώρες – μέλη, την πρωτιά κατέχει η Δανία, όπου το 38% των επιχειρήσεων έχει και ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο αποφέρει τουλάχιστον το 1% των ετήσιων εσόδων.
Στη δεύτερη θέση έπεται η Σουηδία και στην τρίτη η Ιρλανδία, ενώ Λιθουανία και Βέλγιο συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.
Εντύπωση προκαλεί δε, το γεγονός ότι το Λουξεμβούργο βρίσκεται στην τελευταία θέση, με λιγότερο από το 10% των επιχειρήσεων να διαθέτει κανάλι ηλεκτρονικών πωλήσεων.
Βουλγαρία, Ρουμανία, Γαλλία και Ιταλία ακολουθούν με εξίσου χαμηλές επιδόσεις.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
Ελληνικές επιχειρήσεις: Από το ίντερνετ το 10% του τζίρου
Ε-στολίδια και e-δέντρο για τις φετινές γιορτές; Γιατί όχι…
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News