ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εργάνη: Όλες οι πληροφορίες για τον εργαζόμενο σε μία οθόνη

Unsplash

Στην αναβάθμιση του Πληροφοριακού Συστήματος Εργάνη, πάνω στο οποίο θα «κουμπώσει» στη συνέχεια και η ψηφιακή κάρτα εργασίας, θα προχωρήσει το αμέσως επόμενο διάστημα το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. 

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, ο εκσυγχρονισμός του συστήματος έχει ως στόχο τη βελτίωση και τον εμπλουτισμό της πρόσβασης των εργαζόμενων σε πληροφορίες και δεδομένα του ΠΣ Εργάνη που τους αφορούν μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης employees.yeka.gr. 

Παράλληλα, θα κατασκευαστεί και εφαρμογή για κινητές συσκευές android (το my Ergani mobile app), μέσω της οποίας οι εργαζόμενοι θα έχουν άμεση και προσωποποιημένη πρόσβαση σε πληροφορίες και δεδομένα του ΠΣ Εργάνη που τους αφορούν. 

Όλη η πληροφορία του ΠΣ Εργάνη θα είναι  διαθέσιμη σε πραγματικό χρόνο στους εργαζόμενους μέσω εφαρμογών διαδικτύου και κινητών συσκευών. 

Ο εργαζόμενος θα μπορεί να λαμβάνει  ειδοποιήσεις (push notifications) για κάθε γεγονός που καταχωρείται στο σύστημα και τον αφορά. Με αυτό τον τρόπο, οι εργαζόμενοι θα έχουν εύκολη και άμεση πρόσβαση σε όλη την πληροφορία που αφορά τον εργασιακό τους βίο. 

Μέσω του νέου Εργάνη, θα υπάρξει και εκσυγχρονισμός στον τρόπο αλληλεπίδρασης των εργαζόμενων με το υπουργείο Εργασίας.  

Αναβάθμιση, βελτίωση και εμπλουτισμός του myErgani web app 

Σήμερα διατίθενται δύο πλατφόρμες για τους εργαζόμενους σε ότι αφορά δεδομένα και υπηρεσίες του ΠΣ Εργάνη ως εξής: 

Το employees.yeka.gr: Μέσω της πλατφόρμας αυτής οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε στοιχεία που έχουν υποβληθεί από τους εργοδότες τους και τους αφορούν.

Το supportemployees.yeka.gr: Μέσω της πλατφόρμας αυτής οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν δηλώσεις και στοιχεία που αφορούν τα έκτακτα μέτρα στήριξης στο πλαίσιο (κυρίως) της υγειονομικής κρίσης . 

Στόχος του υπουργείου Εργασίας είναι οι εν λόγω πλατφόρμες καταρχάς να ενοποιηθούν, ώστε ο κάθε εργαζόμενος να έχει ένα σημείο αναφοράς σε σχέση με τα δεδομένα και τις πληροφορίες του ΠΣ Εργάνη που τον αφορούν. Κατά δεύτερον, πρόκειται να αναβαθμιστεί το περιβάλλον και ο τρόπος διάδρασης με το χρήστη (user interface) και η γενικότερη εμπειρία του χρήστη (user experience).

Τέλος, πρόκειται να εμπλουτιστεί η πληροφορία που διατίθεται με όλα τα στοιχεία που αφορούν εργαζόμενους και σήμερα δεν είναι διαθέσιμα, με κυριότερο τα στοιχεία πληρωμών από όλα τα έκτακτα μέτρα στήριξης που έχουν μέχρι σήμερα εφαρμοστεί στο πλαίσιο της υγειονομικής κρίσης και των φυσικών καταστροφών.

Κατασκευή και διάθεση του myErgani mobile app 

Οι δυνατότητες που θα δίνονται στον εργαζόμενο θα είναι οι εξής: 

Διάθεση πληροφορίας: Ο εργαζόμενος θα μπορεί να δει εύκολα και γρήγορα τα στοιχεία που υπάρχουν καταχωρημένα στο σύστημα Εργάνη υπό μορφή χρονολογίου με κατάλληλη ομαδοποίηση και δυνατότητα σύνθετης αναζήτησης.

Προσωποποίηση πληροφορίας: Ο εργαζόμενος θα έχει πρόσβαση σε ένα προσωποποιημένο χρονολόγιο, το οποίο θα αποτυπώνει τα στοιχεία που είναι πιο άμεσα χρήσιμα για τον τύπο εργασίας του και την τρέχουσα χρονική περίοδο. 

Push Notifications: Ο εργαζόμενος θα λαμβάνει μήνυμα στο κινητό του μέσω της εφαρμογής, με το οποίο θα ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για αλλαγές που πραγματοποιούνται στο σύστημα Εργάνη και τον αφορούν. Επιπλέον, ο εργαζόμενος μπορεί να λαμβάνει με αυτό τον τρόπο και σχετικές υπενθυμίσεις, καθώς και ανακοινώσεις που προωθούνται από τους διαχειριστές του συστήματος Εργάνη. 

Διαβάστε επίσης: 

Για ποια θέματα μπορούμε να εξυπηρετηθούμε από το 1555

Όλες οι πληροφορίες για τον εργασιακό βίο στο κινητό μας

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News