ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ισχυρό ενδιαφέρον για το σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο 

Ποιες εταιρείες και σχήματα δίνουν το «παρών» στον διαγωνισμό του έργου 175 εκατ. ευρώ

Φωτ. Intimenews

Ισχυρό ενδιαφέρον εκδήλωσαν στο διαγωνισμό του της ΕΡΓΟΣΕ που αφορά το έργο της κατασκευής σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, προϋπολογισμού μελέτης 175 εκατ. (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). 

Συγκεκριμένα, κατά πληροφορίες, το «παρών» στο διαγωνισμό έδωσαν τα σχήματα ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος, Ιntrakat – Σιδηροδρομικά Έργα, Άκτωρ και Άβαξ.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα, το σχήμα Τέρνα – Mytilineos μειοδότησε στον διαγωνισμό  για το έργο, αρχικού προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ, με αντικείμενο την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη του σιδηροδρομικού δικτύου.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η κοινοπραξία έδωσε έκπτωση της τάξεως του 18%, ενώ στο διαγωνισμό το «παρών» είχαν δώσει η Intrakat και η Άβαξ που πρόσφεραν έκπτωσης της τάξεως του 11% και 9% αντίστοιχα.

Το έργο αφορά την κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης και αντιθορυβικών ηχοπετασμάτων στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη. 

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης: 

Νέα «εποχή» για τις δημόσιες συμβάσεις

Τα «μυστικά» της νέας γενιάς έργων στα περιφερειακά αεροδρόμια

Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων: Νέα παράταση για την αξιολόγηση της αμαξοστοιχίας ETR 470

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News