Business & Finance Τρίτη 20/10/2020, 18:09
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς η πανδημία μάς έστρεψε στα… καθαριστικά

Φωτ. Intimenews

Μεγάλες ανακατατάξεις στην καθημερινότητα των πολιτών, η οποία έχει αλλάξει άρδην σε σχέση με τις αρχές του 2020, επέφερε και εξακολουθεί να επιφέρει η πανδημία του κορωνοϊού.

Μία εξ αυτών των αλλαγών, είναι και η στροφή των πολιτών προς τα καθαριστικά. Προϊόντα, δηλαδή, τα οποία αφορούν την καθαριότητα και την υγιεινή.

Όπως προκύπτει από τα διεθνή στοιχεία, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές εμφανίζονται πρόθυμοι να αγοράσουν επώνυμα καθαριστικά ή επώνυμα χαρτιά τουαλέτας.

Ενδεικτικές είναι οι πωλήσεις της P&G κατά το γ’ τρίμηνο του 2020 (Ιούλιος – Σεπτέμβριος), οι οποίες εκτινάχθηκαν στα 19,3 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό αυξημένο σχεδόν κατά 10% σε σχέση με πέρυσι.

Οι καταναλωτές είναι πλέον περισσότερο χρόνο στο σπίτι. Έτσι, μαγειρεύουν περισσότερο, πλένουν περισσότερο, καθαρίζουν περισσότερο, χρησιμοποιούν περισσότερο χαρτί τουαλέτας.

Παράλληλα, η υγειονομική κρίση έχει καταστήσει τα νοικοκυριά σαφώς πιο ευαίσθητα σε ζητήματα υγιεινής, κάτι το οποίο εντείνει τη ζήτηση για καθαριστικά και άλλα παρεμφερή αγαθά.

Με πληροφορίες από Financial Times

 

Money Review