ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τζίρο 230 εκατ. ευρώ αναμένει η Avis φέτος

Τζίρο 230 εκατ. ευρώ αναμένει η Avis φέτος

Με σημαντική ενίσχυση μεγεθών αναμένεται να ολοκληρωθεί η φετινή χρήση για την Avis. Ειδικότερα, η εταιρεία μίσθωσης αυτοκινήτων εκτιμάται ότι θα καταγράψει συνολικό κύκλο εργασιών της τάξεως των 230 εκατ. ευρώ (από περίπου 200 εκατ. το 2021), ενώ ο τζίρος από leasing αναμένεται να αυξηθεί κατά 25%. Τα λειτουργικά κέρδη (Ebitda) εκτιμώνται σε 125 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων αναμένεται να αυξηθούν τη φετινή χρονιά κατά 30%, σε 35 εκατ. ευρώ. 

Τζίρο 230 εκατ. ευρώ αναμένει η Avis φέτος-1Όπως αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Avis Ανδρέας Ταπραντζής στο Moneyreview.gr, η ζήτηση για μακροχρόνιες μισθώσεις θα παραμείνει ισχυρή και το 2023. Κι αυτό επειδή πριν εκδηλωθεί η κρίση, οι ταξινομήσεις άγγιζαν τις 300 χιλ., ενώ σήμερα ανέρχονται σε περίπου 110 χιλ. Ωστόσο, το μέγεθος, που θεωρείται εύλογο, βάσει του πληθυσμού της Ελλάδας, τοποθετείται σε 150 χιλ.-160 χιλ. αυτοκίνητα. Υφίστανται δηλαδή, ακόμη σημαντικά περιθώρια ανόδου, όπως εξηγεί.

Η Avis προχώρησε φέτος σε αναπροσαρμογή των τιμών της σε ποσοστό 2,9%. «Πρόκειται για ιδιαίτερα μικρή αύξηση, εάν λάβουμε υπόψη ότι το κόστος ασφάλισης αυξήθηκε άνω του 25%, σε σχέση με το 2021, το χρηματοοικονομικό κόστος ενισχύθηκε κατά 3%, οι τιμές των αυτοκινήτων αυξήθηκαν άνω του 15-20%, ενώ ο πληθωρισμός διατηρείται σε υψηλά επίπεδα» σημειώνει ο κ. Ταπραντζής.

Η εταιρεία διαθέτει συνολικό στόλο περίπου 50.000 αυτοκινήτων (για βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες ενοικιάσεις) που αυξήθηκε κατά 20%, συγκριτικά με το 2021, παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και τις καθυστερήσεις στη διεκπεραίωση των παραγγελιών. Είναι ενδεικτικό ότι η Avis διαθέτει 5.000 παραγγελίες σε αναμονή, ενώ επιδιώκει, μέσα στα επόμενα δυόμιση χρόνια, να έχει αυξήσει σε 10.000 τον αριθμό των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων του στόλου της.

Ο κ. Ταπραντζής εκτιμά ότι η ζήτηση για μακροχρόνιες μισθώσεις θα παραμείνει ισχυρή και το 2023 λόγω και των δεδομένων της αγοράς. Πριν εκδηλωθεί η κρίση οι ταξινομήσεις άγγιζαν τις 300 χιλ., σήμερα τοποθετούνται σε περίπου 110 χιλ., ενώ το μέγεθος, που θεωρείται εύλογο, βάσει του πληθυσμού της Ελλάδας, ανέρχεται σε 150 χιλ.-160 χιλ. αυτοκίνητα, όπως εξηγεί.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News